Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiljaisesta erakosta tulisi ihmisten seurasta nauttiva?

Vierailija
17.04.2009 |

Hankkiudu johonkin porukkaan jossa et tunne ketään ja josta pääset tarvittaessa kätevästi eroon, esim. kansalaisopiston joogapiiri tms., ja opettele siellä sossaamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva järjestää kaikenlaisia kutsuja, tehdä ruokaa ym. Haluaisin olla sellaine ulospäinsuuntautunut, fiksusti asioista keskusteleva ihminen, mutta olenkin töksäyttelevä, en osaa keskustella asioista, mietin aina mitä muut minusta ajattelevat.

Vierailija
2/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole ja olen hyväksynyt itseni tällaisena. Pelkkä hyväksyminen tosin auttoi myös tuohon sosiaalisuuteen kun lopetin itseni pakottamisen. Ennen sorruin höpöttämään ahdistuksissani julmetusti ja samalla saattoi samakoita loikkia suusta. Nyt pysyn rauhallisempana kun tiedän että jos ei ole asiaa niin voin olla hiljaa, ajatteli muut mitä tahansa. Oletko muuten tehnyt asperger-testin http://xestia.net/testit/asperger.php (hys, netin asperger-testit on täällä arka aihe)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 3 sekuntia ja testipistemääräsi on 83 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa"

t. ap

Vierailija
4/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä päästelin kans sammakoita suustani aikoinaan, kun yritin osallistua keskusteluihin. En edes tajunnut, että sanoin jotain sellaista, mitä ei saisi sanoa. Nyt mä seuraan sujuvasti sivusta. Jos ei ole asiaa, niin en sano mitään, mutta en kyllä isossa porukassa sano, vaikka asiaa olisikin. Mä muuten sain 140 pistettä tuosta testistä.

Vierailija
5/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinulla ei ole Aspergeria. Hyväksyt vain että tuo on yksi luonteenpiirteesi ja ehkä se helpottaa tilannetta :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän