Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys digikamerasta...

Vierailija
17.04.2009 |

Voisiko joku viisaampi auttaa kun yritän tässä ensimmäistä kertaa laittaa kuvia kamerasta koneelle. Eli kopioituuko automaattisesti koko kameran sisältö koineelle vai voinko itse valita ne kuvat jotka haluan tallentaa? entä poistuvatko ne koneelle tallennetut kuvat automaattisesti kameran muistista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei valitse mitään, siirtyy ne kuvat, joita ei ole vielä siirretty. Eli meidän kamera ei poista kuvia siirron jälkeen automaattisesti, vaan ne täytyy itse poistaa.

Vierailija
2/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helponta on siirtää koko sisältö koneelle ja sitten vasta poistaa turhat kuvat.

Kuvat ei poistu automaattisesti kamerasta kun olet siirtänyt ne, pystyt poistamaan kuvat yksitellen tai kaikki kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin Windows XP tai Vista.

Windowsin pitäisi käynnistää Camera Wizard heti kun se löytää USB-porttiin kytketyn kameran. Siinä voi rastittaa halutut kuvat (ja kääntää ne valmiiksi, jos poikittain!) sekä valita siirretyt kuvat poistettavaksi kamerasta operaation jälkeen.

Vierailija
4/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ettei vastaukseni ollut tarpeeksi tasokas?

2

5/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön vierailija #2 ulvoi:

Sinä maalailit _oman_ kamera/tietokone-yhdistelmäsi toimintaa.

Lähinnä tarkoitin jälleen kerran sitä että voi elämän kevät kun kysyjät hoksaisivat antaa edes tiedon hippusia niistä olosuhteista joissa heidän ongelmansa ilmenee. Paha niitä on selvänähdä.

ap: Mitä tapahtuu kun kytket kamerasi USB-kaapelilla tietokoneeseesi ja laita kameran päälle _kuvankatselulle_?

Vierailija
6/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei omassaankaan ole mitään tasoa. Kannattaisi ehkä petrata omia "vastauksia" ennen kuin arvostelee muita.

Lähinnä tarkoitin jälleen kerran sitä että voi elämän kevät kun kysyjät hoksaisivat antaa edes tiedon hippusia niistä olosuhteista joissa heidän ongelmansa ilmenee. Paha niitä on selvänähdä.

ap: Mitä tapahtuu kun kytket kamerasi USB-kaapelilla tietokoneeseesi ja laita kameran päälle _kuvankatselulle_?

7/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sinällään yhtä tyhjän kansssa olevasta) lässytyksestä.

Minä yritän tarjota niin tarkkaa teknistä tukea kun annetuissa olesuhteissa mahdollista. Vai auotko minun lyöntivirheistäni? Älä vastaa jos sinulla ei ole minua parempia neuvoja..

jos ei omassaankaan ole mitään tasoa. Kannattaisi ehkä petrata omia "vastauksia" ennen kuin arvostelee muita.

Vierailija
8/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne tekniset neuvot ovat?

Älä yritä olla jotain mitä et ole.

(sinällään yhtä tyhjän kansssa olevasta) lässytyksestä.

Minä yritän tarjota niin tarkkaa teknistä tukea kun annetuissa olesuhteissa mahdollista. Vai auotko minun lyöntivirheistäni? Älä vastaa jos sinulla ei ole minua parempia neuvoja..

Vierailija
9/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja ootte avuttomia tapauksia. ;-DDDD

10/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: Siirrätkö kuvasi Windowsin omalla Wizardilla vai oletko asentanut kamerasi mukana tulleita kuvansiirto-ohjelmia?

Vierailija
11/11 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti mikä vatun älykääpiö....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme