Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Reimatec välikausipuvut hyviä,kestäviä ja laadukkaitakin?

Vierailija
17.04.2009 |

Voitko suositella?

Ollaan ennen käytetty Jonathania,mutta nyt tuntuu että vaihdetaan merkkiä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimateceja saa harvoin kunnon alennuksin ja jos käy mäihä ja löytää esim -50% hinnalla oikeankokoisen niin hintaa on silti vielä noin 60 euroa... kun taas halppispukuja löytyy paljon helpommin alesta ja esim. Cirafin hinta uutena on noin 30 euroa (kestää vettä sekin) ja alesta saa 15 euroon tai 10 euroon. Lassietecejakin saa alesta 20-25 euroon.

Toisekseen...

b) kyllä se on minulta pois jos ostan lapsille kalliita ulkovaatteita joka ikinen kerta kun on tarvetta!! Ja pahimmassa tapauksessa paritkin per kausi koska esim. Reimatec saattaa kulua puhki ennen kuin jää pieneksi. Mulla on 3 lasta ja todellakin on eroa ostanko jokaiselle 100 euron haalarin tai parikin vaiko sitten 30 euron haalarin...

Ja meillä ei rahaa ole niin paljoa että olisi varaa olla suurpiirteinen näinkin oleellisista asioista. Etenkin kun REIMATECISSA JA TICKET TO HEAVENISSA MAKSAA MERKKI!!! Kuka ei tätä tajua niin on brandimammojen vietävissä ja pahasti! Mutta kantapää opettanee...

kustannuksella. Eihän se sinun rahoista pois ole? Sitäpaitsi ei ne Reimatecit alessa maksa yhtään enempää kuin halpispuvutkaan.

meneekö ensi keväänä? ja oliko järkeä sitten maksaa niin paljon puvusta mikä menee lapsella nyt tässä nämä muutaman kuukautta..hohhoijaa sanon minä. halvemmallakin pärjää tämän kevään ja syksyn,vaikka puhki menisi polvista loppusyksystä jo niin mitä sitten,ei se puku kuitenkaan enää ensi vuonna keväällä/syksyllä mahdu niin mitä väliä,kaapin pohajalle taikka kiertoon kirpparille se kuitenkin menee.

Vierailija
22/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassie ei ole kuin alaosasta kosteussuojattu -eikä sekään todellakaan hyvin.

Mutta sitten taas toppahaalareissa ei nuissa kahdessa merkissä ole juurikaan eroa (kun miettii tätä Pohjois-Suomen talvea)

Itse ostan Alesta, aina kun vaan mahdollista ja en tuijota merkkiä. Tänä keväänä meillä on käytössä lapsilla Reimateciä, Lenneä ja Lassieteciä (jotka vaatii sitten ehdottomasti kurikset päälle, jos vähänkään märempi keli)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remun kannalla! Remu Travallen puvut jotka meillä on ollut, talvi ja valikausi, on parempia kuin esim. Reima! Remut pitää veden täysin, ja kulutuksen kestävyys on paljon parempi. 2 pojan leikit on kestänyt samat vaatteet, eikä edelleenkään ole kuin polvet ja peppu hieman kuluneet, siltikin pitää edelleen veden, ja se on jo mielestäni hyvin!!

Tytöllä nyt Reiman välikausi puku, samoin toisella pojalla, ainoa joka pysyy kuivana on toinen poika jolla on Remu!

Tästä eteenpäin meillä on vain Remua!

Vierailija
24/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia PO.P:n (Polarn o Pyret) haalareista?

Vierailija
25/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintalapussa ei ole kolmea numeroa).

Vierailija
26/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kolme numeroa hinnassa. Kelpaisi kyllä edullisemmatkin merkit, mutta niissä on niin kauheita värejä ja kuoseja, että saavat jäädä meiltä ostamatta.

Vierailija
27/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecin ja Jonathanin välikausivaatteita. Aiemmin ostin pelkästään Reimateciä, koska niissä on kaikki saumat teipattu (paitsi haalarissa se vyötärön kiristys kohta). En näe järkeä pukea vedenpitävien ulkovaatteiden päälle vielä kurahousuja, joten siksi meidän lasten välikausivaatteiden on pidettävä 100 % vettä. Tähti Jonathanissa taitaa nykyään olla kaikki saumat teipattu (korjatkaa, jos olen väärässä), joten nykyään ostan varmaan vaan niitä. Reimatec on munkin mielestä ihan ylihintainen laatuun nähden. Meillä on Jonathanin välikausihousut ollut yllättävän kestäviä, mutta vesi on mennyt Reimatecejä aiemmin polvista läpi. Super Remua vois kanssa kokeilla joskus. Se kuulostaa toimivalta. Mulle myös vaatteen ulkonäkö merkitsee paljon, joten sen takia monen muun merkkinen ulkovaate on jäänyt kauppaan. Mieluiten ostaisin halvalla hyvää ja kaunista, mutta ei ole vielä toteutunut. Itse merkillä ei ole mulle mitään väliä, jos vaatteessa on ne ominaisuudet, joita kaipaan.

Vierailija
29/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostetaan aina joka kevät uusi ja jos se menee vielä syksyllä,niin hyvä!

Ostan kaksi asua kerralla,niin on vaihdon vara.

T.se,joka mainosti Reimateciä ja ei pitänyt muista merkeistä ;))

Vierailija
30/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos alesta ostaa :)

Kovaan kulutukseen reimatec+

Vedenpitävyys mun kokeilemista merkeistä ehdottomasti paras (remu, jonathan, ticket, lenne)

Vierailija
31/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on huomattu jo useaan otteeseen! Esimerkkinä kohta 6-vuotiaalla pojalla uudet välikausihousut ,joita on nyt käyttänyt pari viikkoa lähes joka päivä--> jo on polvet kuluneet ja kangas ohentunut. Ja näiden housujen pitäisi kestää käyttöä tää kevät ja ensi syksy! Ei varmasti kestä.

Vierailija
32/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rtec välikausihousut 2 viikkoa käytössä ja erittäin kuluneet polvista,lahkeet riekaleina.

Vierailija
33/33 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat reippaasti ylihintaisia. Uusina kestävät hyvin vettä ja ovat malliltaan hyviä. Mutta kuluvat tosi nopsaan ja pahasti ja sitten eivät enää kestä vettä!!