Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin sitten meloonin nenääni! Olen pph ja imuroin just äsken eteistä

Vierailija
16.04.2009 |

koska aamulliset hiekat olivat matolla. Imuroin useimmiten ennen kuin mennään pukemaan. Inhottava pukea siinä lattialla jos kovasti on hiekkaa.

Hoitolasten äitipä tuli etuajassa hakemaan lapsensa ja sainpa kuulla kunniani kun työajalla imuroin. Eipä ole pitkiin aikoihin vituttanut (anteeksi) näin kovasti!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aamulliset hiekat olivat matolla. Imuroin useimmiten ennen kuin mennään pukemaan. Inhottava pukea siinä lattialla jos kovasti on hiekkaa.

Jos et, niin selostat heti huomenna kun tulee taas hoitoon. Saho asiallisesti mutta napakasti, että sinua kritisoitiin mielestäsi ihan turhaan, ja että lasten takia siivoat. Pitäähän sinun esim. ruokapöytäkin siivota lasten aterioinnin jälkeen.

Vierailija
2/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystäkin v*tuttaa! Varmaan just sitä ihmistyyppiä, jolle mikään ei ole hyvä. Kyllä mä ymmärrän, ettei mitään viikkosiivousta aleta lasten paikalla ollessa tekemään, mut kyllä mä olisin vain tyytyväinen saadessani lapsen siistiin hoitopaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olisi pitänyt sanoa, että tässä taas imuroin hiekkoja joita lapsesi kantavat sisälle. AP

Vierailija
4/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen nalkuttajamamma sun hoitolasten äiti on??

Vierailija
5/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen äitee. Ei minua haitannut pätkääkään, että lapseni esim. osallistuivat keittiön siivoamiseen ruokailun jälkeen tai kävivät hoitajansa kanssa lähikaupassa tms. Eikä olisi haitannut sekään, vaikka hoitaja olisi siivonnut koko talon jos vaan siinä samalla pitää huolta lapsista.

Vierailija
6/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin todella tyytyväinen kun meidän pph pitää lapsia kuin omiaan ja lapset saavat osallistua kaikkiin kodin askareisiin. Juuri siksi mä sen sinne pph:lle halusinkin, että se on KODINOMAINEN hoito ja kyllä mun mielestä siivous, tiskaus, kaupassa käynnit yms. arkiset asiat kuuluu asiaan.

Jeesus sentään mitä ihmisiä on olemassa että ihan imuroinnista piti sitten valittaa...

Vierailija
7/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä tuo on syytä jättää tuohon,koska joudut kuitenkin sen äidin kanssa (mokoman akan) oleen tekemisissä päivittäin... ehkäpä hänellä oli "vaan" huono päivä ja purki sen noin...

Vierailija
8/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se käy lukemassa av-palstaa :)

Vierailija
9/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta, olinpa sitten käyttäytynyt hyvin tai huonosti, niin siitä paikasta lähtisi lapseni pois siltä pph:lta. Ja varmasti kertoisin eteenpäin millainen juoruakka pph on.

Vierailija
10/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin sitten meloonin nenääni! Olen pph ja imuroin just äsken eteistä koska aamulliset hiekat olivat matolla. Imuroin useimmiten ennen kuin mennään pukemaan. Inhottava pukea siinä lattialla jos kovasti on hiekkaa.

Hoitolasten äitipä tuli etuajassa hakemaan lapsensa ja sainpa kuulla kunniani kun työajalla imuroin. Eipä ole pitkiin aikoihin vituttanut (anteeksi) näin kovasti!!

Auts, kyllä mäkin olisin vetänyt meloonin nenään tosta! Sehän on vaan hyvä että lapsoset näkee kaikenlaisia kodin askareita. Mutta on toinen juttu onko ammattimaista tilittää sun asiakkaiden asioita täällä.

Vierailija
11/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitolapseni äiti alkoi kritisöimään kun nostin hoitomaksua samaan kuin muutkin yksityiset.

Sanoi että aina lapsensa vaatteet ovat hiekassa ja loassa, kun isä oli tuonut lapsen kotiin, hänen vielä ollessa iltaisin työssä. Jotain lipsautti ulkoilustakin, kun paljon ulkoillaan...

Äiti oli sellainen "hermokireä" joka toi lapsen aina puhtaissa ja silitetyissä farkuissa ja silitetty oli farkkutakkikin. Vaatteet olivat tosi pieneksi jääneet, jotenkin mahtuivat päälle. Nämä vaatteet olisi pitänyt olla pois lähtiessä puhtaat, koska hän joutui kuulema pesemään ja silittämään uudelleen ennen hoitoon tuloa. Ei tuonut huonompia hiekkaleikkeihin, jotka vaihtaisi kotiin lähtiessä, vaan vaati ettei lapsi voisi leikkiä niin, että polvet tulee hiekkaiseksi..

Lapsi oli 3v. joka ei meille tullessa ollut kuiva,

pelkäsi jotain, oli varuuillaan, isän hausta ilahtui ja oli vapautuneempi kuin äidin ollessa läsnä..

En kieltänyt lasta leikkimästä ulkona hiekkalaatikossa, jossa joskus pohjalla oli kosteampaa hiekkaa, Kurahousukeleistä ei ollut kyse, vaan normaalista kesäpäivistä. Itse olisin ravistanut hiekat pois ja tuonut muutamina aamuina samoilla. Autoa ei käytetty, joten ei sen likaantumisesta ollut kyse.

Aamuisen tyytymättömyyden jälkeen annoin isälle vietäväksi terveisiä äidille, ettei maksa mitään kun ei sitten tuo hoitoonkaan. Isä ihmeissään kyseli mitä on tapahtunut, ja kerroin hoitomaksun nousevan kuten muillakin.

Seuraavana aamuna äiti tuli tuomaan lasta kukkapuskan kanssa ja hymyillen alkoi kiittelemään, kuinka ei mistään saisi näin hyvää hoitopaikkaa ja "mitä mää nyt tollaista, on niin hyvä paikka" jne. Tuli mieleen että äiti oli saanut kuulla kunniansa isältä. Lapsi sai jatkossa kontata polvillaan autojen kanssa kuten pitääkin saada, ei tullut valituksia enää.

Kävin kerran heillä jotain viemässä, äiti valmisti ruokaa. Asunto oli kuin siellä ei asuisi kukaan, tosi ti-top, kattila oli hellalla eikä mitään muuta näkynyt, kulhoja tms. Äiti oli siis ehdottoman tarkka näköjään kaikessa, ei vain lapsen vaatetuksesta.

Vierailija
12/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tapaus on niin selvästi tunnistettavissa, että luulisi hävettävän jos lapsen äiti tämän täältä lukisi.

Vierailija
13/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta, olinpa sitten käyttäytynyt hyvin tai huonosti, niin siitä paikasta lähtisi lapseni pois siltä pph:lta. Ja varmasti kertoisin eteenpäin millainen juoruakka pph on.

Naapurini on pph ja kaikenlaisia huonotapaisia vanhempia hänenkin hoitolapsillaan on. Esim. kaksi perhettä ei katsonut aiheelliseksi ilmoittaa etukäteen, että lapset ei tule tällä viikolla hoitoon.

Vierailija
14/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin pph:n hoitolapsilla on. Vahvistaa edelleen käsitystäni että pph:t ovat juoruilevia toisten asioita levittäviä ihmisiä.

En koskaan edes harkitse vieväni lasta pph:lle.

Vierailija
15/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti tuli hakemaan lasta ja näki sinun heilumassa imurin varressa.

Mistähän sen äidin olisi pitänyt TIETÄÄ että sinä vain nopeasti imuroit ne hiekat siitä lattialta????? Tottakai ensimmäinen oletus on, että sinä suoritat siellä jotain viikkosiivousta ja kyllähän se pistää miettimään että millaisessa paikassa lapset oikein ovatkaan hoidossa.

Kai kerroit äidille että miksi imuroit vai jätitkö kertomatta ja tulit tänne av:lle haukkumaan kyseisen äidin jonka ensimmäinen reaktio oli ihan OIKEA???

Vierailija
16/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sen äidin olisi pitänyt TIETÄÄ että sinä vain nopeasti imuroit ne hiekat siitä lattialta????? Tottakai ensimmäinen oletus on, että sinä suoritat siellä jotain viikkosiivousta ja kyllähän se pistää miettimään että millaisessa paikassa lapset oikein ovatkaan hoidossa.

Kai kerroit äidille että miksi imuroit vai jätitkö kertomatta ja tulit tänne av:lle haukkumaan kyseisen äidin jonka ensimmäinen reaktio oli ihan OIKEA???

Mä en tiedä mistään mitään kun lapseni ei ole perhepäivähoidossa, mutta mä ihmettelen sitä, että mitä siinä olisi niin hirveetä jos pph tekisi viikkosiivouksen kun hoitolapset on siellä? Eikö pph:lta haeta juuri sitä kodinomaisuutta? Ja jos vaikka lapsille saa nakitettua jotain pieniä askareita, siis siivoukseen osallistumista, niin sehän on kuin suoraan Anna Wahlgrenin kasvatusopeista :D Eli lapset mukaan kodin askareisiin :) Mutta minähän en mistään mitään tiedä...

Vierailija
17/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ensimmäinen oletus ainakaan ole jos näen jollain imurin kädessä eteisessä että siinäpä tehdään nyt viikkosiivousta! Kyllä meillä ainakin eteistä imuroidaan näillä keleillä vähintään kerran kaksi päivässä, muuta taloa ehkä kerran viikossa, korkeintaan, jos erityistä aihetta ei ole.

Jos oikeasti imurointi saa äidin miettimään, mihin on lapsensa laittanut, niin onpas huonosti asiat. Onko epäilyille oikeasti syytä, vai miten joku voi olla noin epäluuloinen pikku asiasta? Varmaan rasittavaa hoitajalle, saa takuulla kuulla ihan joka asiasta asiatonta kritiikkiä...

Minusta reaktio ei ollut oikea.

Vierailija
18/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten se pystyy vahtimaan kaikkia jos itse imuroi jotain huonetta? Tai jynssää vessaa? Ok, kyllähän kotiäitikin siivoaa lasten ollessa kotona, mutta jotenkin mun mielestä eri asia on jos mä maksan pph:lle lapseni hoidosta ja sitten sillä ajalla tehdäänkin jotain muuta.

Vierailija
19/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli äidin rekatio muka oikea? Minusta on ihan ok, että saattaa MIELESSÄÄN ihmetellä, että pph imuroi. Mutta on ihan eri asia, että miten sen sanoo ääneen vai sanooko ollenkaan? Minusta kyseiseltä äidiltä puuttuu täysin käytöstavat ja hyvät keskustelutaidot.

Minusta ap loukkaantui ihan syystä. Itsekin imuroin eteisen kotona vähintään päivittäin, kun lapset laittavat siinä lattialla istuessa vaatteet päälle. Kivahan se olisi siinä hiekassa istua.

Vierailija
20/37 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee tänne av:lle haukkumaan tämän äidin, mutta mistä ihmeestä sen äidin olisi pitänyt tietää että kyseessä ei ole viikkosiivous?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi