Kertokaa, mitkä asiat elämässänne ovat hyvin?
Ihan vastapainoksi kaikille huonoille talousuutisille yms. Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi ja ovat kohdallaan elämässänne tällä hetkellä?
Kommentit (8)
poikani on ihana, mieheni ihan kiva ;) ja olen raskaana (mut vauvan terveys ei ole taattu koska mulla sokeritauti)
tiedostan ongelmani ja asun suomessa!!
on ihana mies ja kolme ihanaa lasta, neljäs tulossa rv 36. Jäin justiin äippälomalle vakivirastani. Miehellä on myös hyvä työpaikka. Meillä on paljon ihania sukulaisia ja läheisiä. Tärkeimpänä pidän rakkautta ja onnellisuutta:)
mut nyt aletaan olla terveinä. Ei sitä terveenä muista miten kamalaa on kun on kipee, nyt taas osaa arvostaa sitä että edes periaatteessa jaksaa ja kykenee taas tekemään muutakin kun makaamaan sängyssä.
Opiskelen uuteen ammattiin, josta haaveillut vuosia.
- kolme tervettä lasta
- aviomies, joka rakastaa perhettään
- valmistuva talo kivalla alueella
- työpaikat molemmilla, itse palaan töihin syksyllä
- raha-asiat mallillaan
- ruokaa kaappi täynnä
- on sukulaisia ja ystäviä, jotka välittävät
Ja aika monta pienempää asiaa kuten lähestyvä kesä tekee onnelliseksi, siivottu koti ja jopa koira, jota välillä manaan. :)
Ap
Ihanat terveet lapset
Opinnot
Työpaikka
Rahaa ei ole liiaksi, joten sen tilanteen korjautumista odotellen :o)
Hyvä avioliitto, kaksi upeaa lasta. Ne on niin kauniita että unohdun katselemaan niitä useamman kerran päivässä... miten ole onnistunutkin luomaan jotain tuollaista?
Kiintoisa työ, joskin melko sitova. Hyvä palkkaus ja raha-asiat kunnossa.
Kiva kotikaupunki, kiva koti. Rivitalo, joskin omakotitalosta edelleen haaveilemme..
Ennen kaikkea tunnen kiitollisuutta hyvästä fyysisestä kunnostani ja terveydestäni. Olen 35-vuotias ja elämäni kunnossa. Siitä olen onnellinen.
- terve rakas perhe, ei keskenmenoja, neljä toivottua lasta
- kohtuullisesti velkaa, sopivasti töitä, lapset kotihoidossa, kiva talo hyvällä alueella
- hyvä parisuhde
- ihania ystäviä
- mielekäs harrastus, mahdollisesti kilpailulaji
Tässä ihan ensialkuun tärkeimmät!