Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Chrysler Voyagerista.

Vierailija
26.02.2009 |

Täällä vaivaa armoton autokuume ja kaipaisin kokemuksi ko. autosta. Hyviä ja niitä huonojakin. Muistakin tila-autoista kuulisin mielelläni käyttökokemuksia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet TUV:n (siis se saksan juttu) tilastojen kärjessä kun puhutaan autoista, joissa eniten matkan keskeytymiseen johtaneita vikoja. Ihana ajaa, mutta himputin epäluotettava.

Vierailija
2/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrysler Voyager-auton ostamista käytetttynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaivaa armoton autokuume ja kaipaisin kokemuksi ko. autosta. Hyviä ja niitä huonojakin. Muistakin tila-autoista kuulisin mielelläni käyttökokemuksia.

Vaihdoimme ford galaxyyn. Voyager vei todentotta bensaa ihan tolkuttomasti. Pienikin remontti maksoi maltaita, ja tuon lisäksi kun oli vielä jatkuvasti rempassa kaiknemaailman ongelmien takia. VAuhdelaatikko petti kesken pohjoisen reissun, ja sieltä sitten korjaamolle hinauksella. Muutaman kk päästä hajosi taas. Tuo oli korjaamon ukon mukaan ns. tyyppivika näissä autoissa. Remppaan taisi mennä parissa vuodessa yli puolet auton ostohinnasta. Nyt meillä ollut 2 vuotta galaxy ja mitään vikaa ei ole ollut. Mukavampi jopa ajaa, ja bensaa vie vähemmän.

Vierailija
4/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut pitkä voikku 2001 vuodesta alkaen(vm 1997)

Tykkään ajaa, ei ole meitä vielä tienpäälle jättänyt. (mittarissa lähes 400 000, bensa malli) Tilaa on 7:lle ja isohko tavaratila. Mitään isompia remontteja ei ole ollut(vielä) Normi kuluvia osia vaihdettu. Varaosat(merkki) kalliita, mutta halvemmallakin saa.

Nyt mietinnässä vieläkö vaihdetaan uudempaan vai ostetaanko 3 tav henk autoa. Vanhin saa reilun parin vuoden kuluttua ajokortin, joten ei välttämättä tarvita 3 lapselle tila autoa vaikka ahdasta voi olla kun lapset jo isompia. Kuitenkin halvempaa ja mukavampaa liikkua yhdellä kuin kahdella autolla.

Vierailija
5/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaan kovasti, on ihanaa istua korkealla. Kun joskus ajan miehen pikkufordilla, tuntuu, kun tiella istuis... Pitkalle ihmisella tila-auto on ihana! : )

Odotan kolmatta ja aion kans laitta nuo kolme turvaistuinta vierekkain takapenkille. Silloin takakonttiin jaa mielettomasti tilaa, mahtuu tuplarattaat, kaikki ostokset, pojan pyora ja koirakin. On kuitenkin katevaa, etta halutessa saa ne 7 penkkiakin, kun meilla kay paljon vieraita ja kuskaan lastenkin kavereita valilla.

Vierailija
6/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kiihtymään ja siksi vaarallinen ohitustilanteessa.

Mullakaan siis ei ole kyseistä merkkiä itselläni, mutta olen sellasita pari päivää ajanut. Mä pidin sen auton ajamisesta, ihana ajaa ja tosiaan kiihty isoksi autoksi hyvin, mä olin ihan yllättynyt, luulin se olevan hidas kokoonsä nähden. Ainoa asia mikä mua itseäni autossa tökki, oli parkkeraamistilanteet. Ei oo mun vahvin puoli ja vielä isolla autolla kun pienessä tilassa yrität, niin hiki tuli.

Muuten tosiaan pidin autosta.

Vierailija
7/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin moottorin koosta. Voyagereja myydään useamman kokoisella moottorilla. Ei pidä ostaa pieni tehoista autoja, kyllä sen kiihtyä pitää :)

Itsellä kokemusta Chrysler Voyagerista ja Honda Sreamista.

Ja kyllä ottaisin ehdottomasti Chryslerin, jos varat uudehkoon riittäisivät.

Vanha Chrylerimme oli kuin unelma. Todella vakaa ajaa maantieajossa. Mikään parkkipaikkojen tilaihmehän se ei ole. Kuten ei kyllä mikään tila-auto. Chrysler on jo oikea tila-auto. Esim. tuo meidän Hondamme on paljonn pienempi sisätiloltaa, vaikka ei ole läheskään pienin tila-auto. Esim. Opel Zafira on toivottaman pieni meidän perheelle.

Chrylerin liukuovet ovat tosi iso plussa, paljon helpompi änkeä lapset sisään ja parkkipaikalla ei tule ongelmia tuulen repäistessä ovet käsistä.

Amerikkalaiset osaavat myös auton sisustamisen mukavuuksilla, joten vanhastakin mallista löytyy kaikenlaisia ajon mukavammaksi tekeviä ominaisuuksia. Esim. ilmastointi on vakio jo vaikkapa 80-luvun jenkeissä.

Ja yksi mielipide asia on myös ulkonäkö, mielestäni Chrysler on kaunis, esim. verrattuna Ford Galaxyyn. Siinä on sitten ruma auto!

Vierailija
8/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Chryler, Honda Sream...." huhhuh...

Vierailija
9/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan Hondalla.

Kirjoitusvirheeni kertovat vain kiireestäni ja siitä etten jaksa tarkistaa kirjoittamaani tekstiä.

Uskon, että ap saa kuitenkin selville mielipiteeni virheistäni huolimatta.

Itse taidat ajaa saksalaisella autolla, kun on tuolainen hitlermäinen kielipoliisi ote.

-16-

Vierailija
10/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoillaan aika vähän ja lyhyitä matkoja. Kolmen alle kouluikäisen kanssa ollaan mahduttu vielä hyvin. Kaikki lapset istuvat turvaistuimissaan takana, joten takakonttiin mahtuu hyvin vaunut ja tavaraakin. Ollaan tykätty, mutta kyllä turvavöissä on jonkun verran pujottelemista, kun laittaa lapsia istuimiinsa. Mikään iso tila-autohan tämä ei siis ole, farmaria korkeampi ja 7-paikkainen.

Vierailija
11/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riemastunu ku isäntä oli vaihtanu mun maasturin "tilakiilaan" mut nykysin tykkään tosi paljon.ainoo mitä kaipaan on neliveto.meillä auto on kuudenhengen ja kaikki istuimet erillään. lapsia kolme ja ei tarvii kuunnella kitinää et äiti toi tönii tms.ja ajo tavastahan tuo riippuu kuinka paljon vie menovettä.sivuovet on mun mielestä ihan must kun ei tartte pelätä et kakarat vetäsee jonkun toisen auton kylkee parkkiksella ja muutenki ne on kätevät.et en voi ainakaan tällä hetkellää muuta kun kehua kyseistä autoa omalta osaltani

Vierailija
12/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt siitä yhtään, varsinkaan kun siinä oli nahkapenkit. Ihan prkleen kylmät, kun oli -20 mittarissa =P Muutenkin aika ruma, kolkko ja jenkkimäinen.

ps. en ole kateelinen, meillä on farkkucorolla, enkä vaihtaisi sitä mihinkään! (paitsi nuorempaan samanlaiseen)

Vierailija
13/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kiihtymään ja siksi vaarallinen ohitustilanteessa.

Vierailija
14/14 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrysler Grand Voyager Lx ja on todella hyvä auto. Autoon mahtuu 7 hlöä ja kaksostenrattaatkin ihan helposti. Bensaa vie, mutta eipä meidän porukkaa pienempään autoon saisi millään. Ja ihan loistava ajaa, näkee kauas ja Grand Voyager liikahtaakin hyvin kun on tarve ohittaa. Suosittelen lämpimästi! Miehen Volvo V70:llä kun ajan, tuntuu kuin istuisin lattialla ja muutenkin näkyvyys huonompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi