Paljonko sinun vyötärön ympärysmitta on ja reiden mitta?
Kiinnostas tietää ja miten pitkiä olette ja paljonko painatte?
Itselläni: pituus 164 cm
paino 56,4cm
vyötärö 75cm
reisi 63cm
tuntuu et mun reidet on ihan järkyttävän paksut, ainakin jos lukee kaksplussan keskustelua =(.Mites täällä vauvapalstalla?
Kommentit (26)
Pituus 165cm
Paino 72kg
Vatsa: 80cm
Reisi: 52cm
Sulla on kyllä aika paksut reidet mutta taidat olla niitä päärynätyyppejä joilla vatsa kapoinen ja takapuolesta ja reisistä löytyy sitten se pyöreys. Itselläni taas tulee vatsaan kaikki.
mitta on 3cm suurempi kuin miehelläni joka sentään painaa 90kg =(.Harrastan kyllä säännöllistä liikuntaa,joten muutosta pitäis tai ois jo pitäny tapahtua.
Taidan alkaa tekemään kyykkyjä kahta kauheemmin
Onneks on vielä 9cm eroa.On siinä varmaan lihastaki kun kerran ahkerasti treenaan,mut löytyy sitä läskiäki muutamalla sentillä
pituus 177
paino 76
vyötärö 90
reisi 53
Vatsalla ylimääräistä löllöä, synnytin 2 vko sitten.
Vyötärö: 62 cm
Reisi: 51 cm
Päärynä olen, kaikki ylimääräinen menee vyötärön alapuolelle, mutta on siellä onneksi lihastakin.
Pituus 171
Paino 67
Vyötärö 73
Reisi 57
Vyötärö 76 cm
reisi 64 cm
pituus 163
Mutta painoa 10 kg enemmän kuin ap:lla
Vyötärö 80 Reisi 53 Pituus 172 ja Paino 63. Oon kuvitellut reiteni maailman paksuimmiksi..
millä sitä voisi oikein mitata....viivottimella:)
Sitä mä ihmettelen, että miten voit painaa noin vähän tuolla pituudella, jos kuitenkin vyötärö on noinkin paksu.
Vai onko yläkroppasi muuten tosi pieni?
Eihän reisien paksuus loppujen lopuksi ole kuin ulkonäköseikka, ja tosiaan treenatessakin reidet saattavat kasvaa (suuret painot, vähän toistoja). Mutta keskivartalon luulisi siinä samalla hoikistuvan.
N34, pituus 161, paino 59-61, vyötärö 68, reisi 57.
Ja olen siis paksureisinen kokoisekseni, ei löydy farkkuja helposti. Liikun paljon, mutta en ole kukkakeppi.
t.epätoivoinen ap,jolla edelleen kirjoittaneista paksuimmat reidet
mut ylimäärästä on kertyny vatsan seudulle ja jurikin noihin reisiin.Paino jonka ilmotin on otettu tänä aamuna,joten on ihan oikein. Ei kait auta muuta kuin tehdä vatsalihastoistoja ja edelleen niitä kyykkyjä =)
pit. 168
paino 64
vyötärö 81
reisi 59
178cm
73kg
vyötärö 90cm (kaksoset synnyttänyt 8v sitten, löllö reppu jossa pitkittäin haava jäi)
reisi 53cm
pituus 170cm
paino 54kg
vyötärö 64cm
reisi 52 cm
En ole päässyt talvella juoksemaan, nyt kun taas pääsen pikkuhiljaa lenkille kapenee noin 2 senttiä tuosta mitasta. Juoksua suosittelen ap:llekin jos kapeampia reisiä haluaa, salitreeni ei siinä auta
mutta tuntuu niin vaikeelta alottaa.Tuntuu et juoksen väärin
paino 62kg
pituus 164cm
vyötärö 80cm
reisi 56cm
paino ?? (ei ole vaakaa)
vyötärö 67
reisi 53