Ideoita polttareiden järjestämiseen
Eli kaikki ideat huomioidaan. Tarkoitus viettää polttarit pääkaupunkiseudulla. Jotain ideoita mitä vois tehdä ja miten hemmotella morsianta. Ja sit esim. jotain ruokailuun liittyviä ideoita kans. Kiitos etukäteen!
Kommentit (4)
Jokaiseen tekemiseen liittyi joku arvoitus, joka minun piti ratkaista tai tehtävä, joka piti tehdä, ja lopuksi sai vihjeen siitä, minne pitäisi seuraavaksi mennä. Tähänhän saa ympättyä melkein mitä tahansa toimintaa ja tekemistä mukaan.
Erilaisine hoitoineen ja perinteineen. Mua alkaa vieläkin itkettää, kun ajattelen sitä hetkeä, kun olin kaikki naamiot sun muut päällä saunassa, ja ystävät alkoivat hakata seiniä ja huutaa ja laulaa (= vanhan perinteen mukaan karkoittaa pahoja henkiä avioliitosta). Kuulostaa nyt ihan hullulta, mutta jotenkin mulle tuli silloin tosi voimakkaasti sellainen olo, että onpa mulla paljon ihania ystäviä, jotka välittävät ja haluavat mulle hyvän liiton : )
taottiin itse hopeiset sormukset opastuksella Kalliossa jossain korupajassa karhupuiston kupeessa. Se oli tosi mukavaa puuhaa kyllä! Tein omani miehelle, joskin olisin voinut suosiolla tehhä itelle kun ei se sitä piä. :)