Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tein tilauksen Pixmaniasta, ja vasta sen jälkeen luin

Vierailija
15.04.2009 |

netistä suomi24-keskustelusta, että kyseinen nettikauppa on epäluotettava. Nyt on pelko pepussa, että miten mahtaa käydä mun tilauksen... No jos huonosti käy, niin tyhmyydestä tunnetusti sakotetaan. Onko kellään kokemuksia ko kaupasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ole ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa ja luottokortilla maksettiin.

Vierailija
4/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet maksanut luottokortilla niin ei liene ongelmaa muutenkaan. Jos et saa tuotetta niin et vaan suostu maksamaan laskua.

Vierailija
5/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tosi huonoja kokemuksia. Tavara varmaan oli ihan hyväkin, mutta oli pakko palauttaa pakettia vastaanottamatta, kun viikkoa ennen joulua toimitetuksi luvattu joululahja saapui vasta viikon joulun jälkeen. Olisin ehtinyt vielä peruuttaa tilauksen ennen lähettämistä, mutta vakuuttivat että kyllä se tavara tulee ja ehtii perille. Meni 3 päivää ennen kuin edes pakattiin heidän varastolta matkaan, ja aloin epäillä riittääkö aika saada se jouluksi.

Mulla ei ollut sellaista luottokorttia, joka olisi heille kelvannut ja jouduin maksamaan visa elektronilla. Vaikka en edes ottanut pakettia vastaan, rahojen palautus tapahtui monta viikkoa palautuksen jälkeen, koska heidän piti tarkistaa että saavat moitteettoman tavaran takaisin. No en kai mä voi olla vastuussa tavarasta johon en ole pikkusormellakaan koskenut! Rahat tuli, mutta ei postikulut. Ne tuli sitten kahden viikon päästä kun tein valituksen että koko maksamani summa takaisin tai joudun ottamaan yhteyttä kuluttajanvalituslautakuntaan.

Nuo heidän täysin epärealistiset toimitusajat on kuulemma myös ihmetyttänyt kuljetusfirmaa. Niistä saa kuvan että heillä olisi jokin varasto Suomessa, mutta tavarat lähteekin Ranskasta ja maakuljetuksena. Joten 3-5 työpäivää toteutuu tuskin milloinkaan.

Vierailija
6/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannut digikameran, eikä ongelmia toimituksessa tai muussakaan

Vierailija
7/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen pankkitunnuksilla. Huono juttu? Ei mulla ole kiirettä tavaran kanssa, pääasia että tulee =/ !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme