Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus + supistelu

Vierailija
15.04.2009 |

mitä mieltä te olette?

Olen reilun puolen välin raskaana. Viikkoja 22. On ollut nyt muutaman viikon supistelua ja paineen tunnetta alakerrassa rankkoina päivinä. Mulla rankka seisomatyö. Eikä voi mennä vaan huilii jos siltä tuntuu.

Kuuntelisitteko miten kauan tätä vai jäisittekö heti saikulle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sun työterveyslääkäriin yhteyttä. Ei sun tarvitse kärsiä tuosta, oikeesti! Tsekkaavat kohdunsuun tilanteen, ettei ole vaan muutoksia. Sit joudut varmaan saikulle, jos sellaista toteavat.

Vierailija
2/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten suunnilleen viikoilta 24 tähän asti(32rv) olin ihan ilman mitään kipuja. Nyt taas jos kävelen pitkän matkan niin alkaa supistaa rankasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelu on täysin normaalia liikkuessa mutta jos siihen liittyy kipua se voi vaikuttaa kohdunsuun tilanteeseen.

Jos huolettaa niin kannattaa käydä lääkärissä..

Mulla on ollut kaikissa kolmessa raskaudessa supistelua puolesta välistä lähtien ja lapset on syntyneet rv 41, 39 ja 39 terveinä ja normaalilla synnytyksellä.

(Kolmannella kerralla oli jopa kipeitäkin supistuksia mutta ei vaikuttanut raskauden kulkuun)

Vierailija
4/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suppareit tullu siit asti ja paineen tuntu alakerrassa rv 20 asti lekuri laittoi heti saikkua ja 2 viikon välein käyn ronkittavana. ei ole paikat avautunut mut kanava on lyhentyny pariin senttiin nyt rv 26. kyllä sinuna menisin lekuriin.

Vierailija
5/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suppareit tullu siit asti ja paineen tuntu alakerrassa rv 20 asti lekuri laittoi heti saikkua ja 2 viikon välein käyn ronkittavana. ei ole paikat avautunut mut kanava on lyhentyny pariin senttiin nyt rv 26. kyllä sinuna menisin lekuriin.

ja tänään oli neuvolakin. Kohdunsuulla ei tapahtunut kummempia muutoksia. Kanavaa jäljellä 3cm (?) jos en ihan väärin muista. Mut yhä vaan niitä kyllä tulee kun töissä on. Ja se tuntuu kipuna vatsassa

Vierailija
6/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös raskas työ ja jouduin jäämään saikulle 20rv:n tienoilla. Selkä oli vähän kipeä ja siitä kirjoitti loppuajaksi sairauslomaa. Paikat oli yllättäen avautuneet, vaikka mitään oireita ei ollut kuin tuo vähäinen selkäsärky.

Vierailija
7/7 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taitaa olla todella surkea?

siis se päiväraha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi