Obaman tyttärellä ennenaikainen murrosikä? Ikää 10 ja näyttää 16-vuotiaalta!
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Obaman+tytt%C3%A4ri%C3%A4+muistuttavi…
Katsokaa tuota kuvaa!
Kommentit (13)
monissa tutkimuksissa todettu
ehkä kaikille ei ole ollenkaan tärkeää mahtua kenenkään sivullisen normimittoihin
vanhemmilta kuin samanikäiset täällä päin. Katsokaapa jonkun jenkkivaihtarin high schoolin vuosikirjaa ja sieltä niitä 16-vuotiaita täkäläisten kolmekymppisten näköisiä teinejä...
Ihan normaalin 10-vuotiaan esimurkun näköinen on, tuollaisihan nuo ovat tuossa iässä!
Ja minkäköhän murrosiän merkin te tuossa kuvassa näitte?.
kaverin lapsi on just täyttänyt 9v ja on 148 cm pitkä, naapurin tyttö on 10 v ja 159 cm.
Taitaa tulla pitkiä tyttöjä noistakin. Jännä nähdä 5-10 vuoden kuluttua, voivat olla aikamoisia kaunottaria.
170 cm 12-vuotiaana ja vaan pari senttiä tuli lisää yläkoulussa.
180 cm vai ylikin.
Minäkin olin 12v saanuttanut koko pituuteni, sen jälkeen en ole mennyt kuin alaspäin.
meidän tyttö 10v on vajaa 150cm, ja on luokkansa lyhyimpiä tyttöjä! Moni on jo yli 160cm, ja neljäsluokkalaisista siis kyse. Kengänkokokin joillakin jo 39-40.
Michellekin tosiaan 179-180 cm.
Itse olin 12 v jo 175 cm pitkä.
monesti kehittyvät naisiksi aikaisemmin ja onhan hänen vanhempansa pitkiä.
Minuakin luultiin 11 -vuotiaana jo 16-18v ihan vain pituuden takia, vaikka täys pentu olin. ; )
vanhemmilta kuin samanikäiset täällä päin. Katsokaapa jonkun jenkkivaihtarin high schoolin vuosikirjaa ja sieltä niitä 16-vuotiaita täkäläisten kolmekymppisten näköisiä teinejä...