Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste lamantorjuntaan meille suurituloisille.

Vierailija
15.04.2009 |

Eli me kaikki, joilla jää palkasta reilusti säästöön ja sijoitettavaksi, kaikki joukolla talkoisiin ja lahjoittamaan varat niille, jotka ovat taludellisissa vaikeuksissa. Nyt on aika suitsia ahneus ja tehdä tekoja, jotka jo sota-aikana olivat käytössä Suomessa. Jokaisen oli annettava omastaan, kenellä vain annettavaa oli. Vai onko niin, että sota- ja pula-ajan on tultava todella, ennenkuin meistä löytyy hitusenkaan yhteisöllisyyttä? Käytännön järjestelyt auttamiseen kyllä järjestyvät, mikäli valmiuksia auttamiseen on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä katsella näitä vanhojen ketjujen peukkuja :O ne on kaikki nollilla. Mitä ihmisille tapahtui muutamassa vuodessa kun aina pitää peukutella ja jos tulee alapeukkuja niin ap suuttuu :D

Vierailija
2/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me kaikki, joilla jää palkasta reilusti säästöön ja sijoitettavaksi, kaikki joukolla talkoisiin ja lahjoittamaan varat niille, jotka ovat taludellisissa vaikeuksissa. Nyt on aika suitsia ahneus ja tehdä tekoja, jotka jo sota-aikana olivat käytössä Suomessa. Jokaisen oli annettava omastaan, kenellä vain annettavaa oli. Vai onko niin, että sota- ja pula-ajan on tultava todella, ennenkuin meistä löytyy hitusenkaan yhteisöllisyyttä? Käytännön järjestelyt auttamiseen kyllä järjestyvät, mikäli valmiuksia auttamiseen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan samalla tavalla kuin ennen lamaa. Ostan mitä haluan ja käytän palveluita.

Lasten vaatteet ym laitan kiertoon kun emme enää itse tarvitse. En myy niitä vaan annan tarvitseville. Osallstun myös rahakeräyksiin, jos kohde on kiinnostava ja on edes jonkinlaiset takuut että raha menee perille.

Vierailija
4/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan samalla tavalla kuin ennen lamaa. Ostan mitä haluan ja käytän palveluita.

Lasten vaatteet ym laitan kiertoon kun emme enää itse tarvitse. En myy niitä vaan annan tarvitseville. Osallstun myös rahakeräyksiin, jos kohde on kiinnostava ja on edes jonkinlaiset takuut että raha menee perille.

Ja autan rahallisesti (lainaan) kavereille jotka ovat rahapulassa. En mä nyt rupea kuitenkaan omaisuuttani jakamaan kenenkään kanssa tai lahjoittamaan sitä pois. Kohtahan mä olisin itse siinä tilassa että tarvitsisin apua.

Vierailija
5/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää tarvitaan epäitsekästä mieltä. Tässä maassa on vaikka kuinka paljon niitä, joilla olisi mahdollisuus kokea antamisen ilo niin että tuntuu.-ap

Vierailija
6/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt rupea kuitenkaan omaisuuttani jakamaan kenenkään kanssa tai lahjoittamaan sitä pois. Kohtahan mä olisin itse siinä tilassa että tarvitsisin apua.

Vierailija
7/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää/ostaa kotimaisia palveluita/liikeitä.

Vierailija
8/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää/ostaa kotimaisia palveluita/liikeitä.

Mä itse pyrin suosimaan vielä yksityisyrittäjiä jos vaan mahdollista, enkä mitään suuria ketjuja.

Vierailija
9/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusala voi huonommin kuin viime vuosina ja työmiehiä saa vihdoin ja viimein töihin. Nyt on aikaa ja rahaa teettää töitä ja se taatusti auttaa enemmän kuin jonkin vaatepussin antaminen jollekin köyhälle.

Vierailija
10/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työn teettäminen auttaa paljon laajemmin kuin sen vaatepussin antaminen. Niitä vaatepussin tarvitsijoitakin on vaikka kuinka ja olemme varmasti siitäkin yhtä mieltä, ettei suora antaminenkaan ole pahasta. -ap

Rakennusala voi huonommin kuin viime vuosina ja työmiehiä saa vihdoin ja viimein töihin. Nyt on aikaa ja rahaa teettää töitä ja se taatusti auttaa enemmän kuin jonkin vaatepussin antaminen jollekin köyhälle.

Vierailija
11/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan ala muita tässä auttamaan, mä autan sillä, että kulutan. Kyllä niitä veroja sen verran tulee maksettua, että jos se ei riitä niin jo on kumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi