Anna lapsesi suunnitella / piirtää MOLLAMAIJA! Lähetä minulle!
Anna lapsesi piirtää (tai piirrä itse) kuva mollamaijasta, jonka haluaisitte itsellenne. Lähetä piirustus mollamaijastasi minulle ja VOIN YRITTÄÄ toteuttaa toivomustesi mukaisen mollamaijan. Piirrä A4 kokoiselle paperille ja kirjoita taakse nimi ja osoite minne valmis molla lähetetään. Jos et halua luopua piirustuksestasi niin lähetä piirustuksesta kopio. (Toivomus: mollamaijalle paksu kaula ja kroppa yhteen ompelun ja täyttämisen helpottamiseksi.) Mollan materiaalikustannus tulee olemaan 5 euroa. Kun näen mollan niin annan hinnasta arvion, vähintään 25 euroa.
Osoitteeni saat sähköpostiosoitteesta ig2@luukku.com
Kommentit (7)
oon jo vähän huolissani. Onko sulla oikeesti kaikki kunnossa?
Lähetä kuva (vaikka kopio) mollastasi, niin katsotaan mitä voidaan tehdä, jos sinulla ei ole varaa maksaa. Ehkä voit lähettää jopa omat materiaalit, jos sinulla ei ole materiaaleihin edes 5 euroa. Ehkäpä sinulla ei ole varaa edes postimaksuun. Mutta katsotaan minkälaisen kuvan saat lähetettyä eli mitä siitä voisi saada aikaiseksi.
Kun lueskelin niitä tekstejänne avauksiini niin tuli sellainen olo, että ideoita halutaan vaan mollata ja mikään ei kelpaa kenellekään. Jos itse piirrätte mollan niin ehkä siten saisitte jotain enemmän itsellenne mieluista.
Kokemusta on mollien tekemisestä lasten kanssa. Suunnittelivat, piirsivät ja toteuttivat itse huopakankaasta käsin ommellen. Kaikkien ompeleista ei vain tullut kovin kestäviä ja nuket olivat aika pieniä. Joten suunnittelemaan ja piirtämään vain.
Voi, lapset piirsivät ja suunnittelivat niin ihanat mollat, että pakko ne on saada! Kunhan et vain käytä minun lasteni piirustuksia hyväksi muissa töissä, ovat niin upeat! Korvaa kyllä alkeelliset prototyypit monta kertaa.
Kyllä minulla on postimaksuun varaa mutta ei varaa ostaa kolmea mollaa eli 75 euroa... Ja mielellään tuon sinulle kierrätysmateriaalia, että voit aloittaa teon, missäpäin asut?
Voi kun tulis ihqut mollat :D
Syytät joka avauksessasi muita "mollaamisesta". Kuitenkin jätät huomioitta mm. sen tosiasian että et kestä itse yhtään kritiikkiä vaikka muilla saattaa olla hyviäkin huomioita siellä negatiivisen tekstin keskellä. On tietty ihan kiva että itsetuntosi antaa sinun kuvitella että vika on muissa, mutta ihan tervettä tuo ei kyllä ole.
lähettämään mollamaijoja sulle.
mikä mollamaija projekti sulla oikein on meneillään?
7. Keskustelupalstat on tarkoitettu yksityishenkilöiden käyttöön
Tämän sivuston keskustelupalstat eivät ole kaupankäyntiä tai markkinointia varten. Käytettyjä tavaroita voit kaupata sivuston Osta & myy -palvelussa. Muistathan, että lääkkeitä, lääkevalmisteita tai esimerkiksi ehkäisypillereitä ei saa kaupata palvelussamme. Tämän määrää lääkelaki.
Mainontaa sisältävät ja nettihuutokaupankäyntiä mainostavat viestit poistetaan keskusteluista ja Osta & myy -palstalta.
Kaupalliset viestit, yritysmarkkinointi ja linkit verkkokauppoihin ovat kiellettyjä. Jos haluat yrityksellesi ilmoituksen, ota yhteyttä Sanoma Magazines Finlandin ilmoitusmarkkinointiin.
8. Ilmoita sääntöjen rikkojasta ja häiriköstä
Jos huomaat, että joku rikkoo näitä sääntöjä tai Suomen lakia tai muuten häiriköi, paina viestin yhteydessä olevaa "Ilmoita asiaton viesti" -kohtaa.
Painan siis aina jatkossa "Ilmoita asiaton viesti" -kohtaa kun näen mollamaija-myyntipuheesi.
Lapset piirteli jo mollat :) harmi ettei oo rahaa maksaa niistä, mutta saadaan varmaan ilmaiseksi? Kun venäjällekin oisit vienyt..