valmistumislahja (tohtoriksi väittelevä) puolisolle
ylellinen vkonloppu jossain (kylpylä tms). Tai matka.
Ja siellä jotain yllättävää uutta seksisektorilla.
Tee tohtorille ikimuistoinen matka.
Kommentit (6)
lepoloma kovan urakan päätteeksi! Ja onnittelut täältä tohtorille!
Mä ostin mun miehelleni tohtorilahjaksi sellaisen shakkipelin, jonka nappulat oli sen suosikkiskifisarjan hahmoja. Extra-bonuksena opiskelin vielä itsekin pelaamaan shakkia, mikä oli kyllä tälle pyryharakalle kova homma. Shakkilaudasta sentään selvisi pelkällä rahalla... Tällä hetkellä voittosuhde on mieheni hyväksi 70-30, vaikka välillä on kyllä tehnyt mieli antaa ne shakkinappulat taaperomme leikkikaluksi... "oho, mihin ne hukkui". Mutta mies tykkäsi.
Ja kun mä väittelin, mies oli nähynyt aivan kamalasti vaivaa ja tehnyt ison ison DVD-paketin sellaisista elokuvaharvinaisuuksista, joista en edes tajunnut, että se tietää minun haikailevan. Snif. Oli kolunnut ulkomaita myöten erilaisia harrastelijamestoja.
Joku päivä kun tulet kotiin, teillä on kämpän seinät tahkojuustona kun mies vähän innostuu porailemaan...
miehelle lahjaksi muumimuki, jossa on muumipappa. Lapset kun luulevat että sillä on päässä tohtorinhattu. Se uusi kesämuki jossa muumipappa filosofoi olisi kanssa hieno.
(Tämä on tietenkin av-raadin mielestä erittäin mauton lahja, mutta mieheni piti siitä kovasti.)
Mies piti erityisesti myös saamistaan kaiverretuista konjakkilaseista ja hienosta konjakista.
ideoita?
Mitä ihmettä sitä keksisi?
ja nättikin vielä kaiken lisäksi! Tuon lisäksi sitten pikku hemmottelua extrana!