Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeellisestä raskaudenkeskeytyksestä 11 päivää, ja

Vierailija
14.04.2009 |

nyt tänään on lorissut verta kuin hanasta - superyösiteetkään eivät tunnu riittävän :( Tähän saakka vuoto on ollut maltillista, joinain päivinä jo jopa niukkaa. Normaaliako?? Tuntuu, että vuodan kohta kuiviin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen haku blogi ja abortti niin löytyy

Toisekseen, laitoin silloin päivä keskeytyksen jälkeen nuvaring-ehkäisyrenkaan paikoilleen, mutta huomasin viikon päästä, ettei mulle sopinut se joten otin sen pois. Voisikohan tämä siis olla vaan tavallista runsaampi kuukautisvuoto?? Kun tosiaan se jälkivuoto jo niukkeni aika paljon, kunnes otin tuon renkaan pois.

Ap

Vierailija
2/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks kesti kolme päivää ennenkuin lääkkeet rupes tehoomaan ja keskeytyminen alkoi. Sitten oli normaalia vuotoa viikon verran, jonka jälkeen töistä kotiin kävellessä alkoi verta lorista niin että koko housut kastui ja sitä tosiaan tuli ihan desikaupalla. Menin takas sairaalaan ja sanoivat että kappas nyt se tyhjeneminen alkoi vasta kunnolla. Sitten meni taas normaalilla vuodolla jokunen päivä kun taas, tällä kertaa kesken työpäivän alkoi lorista ja eikun sairaalaan....kolmas kerta toden sanoi, sairaalassa sanoivat että nyt se tyhjentyi vasta kunnolla ja ultrasivat ja lopulta oli kaikki suurimmat tulleet ulos. Siitä kesti sitten vielä pari viikkoa normaali vuoto. Huhhuh, ei enää tuollaista kiitos!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sun kannattaa siis soittaa sinne osastolle missä sulle tehtiin kesketys, mulle ainakin sanoivat että jos alkaa tavallista runsaampi vuoto niin sitten takas sairaalaan! sullakin on vissiin käynyt kuten mulla eli keskeytyminen ei ole onnistunut niinkuin piti ja sinne on kohtuun jäänyt vielä tavaraa joka vuotaa sieltä nyt. Käy tarkistuttamassa ja ne voi ultrata ja kattoa onko kohdussa vielä tavaraa! tossa on aina kohtutulehduksen vaara joten kannattaa käydä :)

Vierailija
4/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen haku blogi ja abortti niin löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä