Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minulla on mummo, joka ei ole koskaan ottanut yhteyttä...lukekaa ja kommentoikaa mitä tehdä

Vierailija
14.04.2009 |

èli äitini on hylätty lapsena. Nyt aikuisena minua on alkanut kiinnostaa tämä mummomme, joka ei ole koskaan pitänyt äitiini tai meihin lapsenlapsiin yhteyttä.

otin puhelimen ja soitin hänelle.Puhelin korvaan, ei muka tuntenut äitiäni.toisella kertaa jätti puhelimen pöydälle..

Hänellä on tullut lapsia ensimmäisen lapsen hylkäämisen jälkeen.Hän ei anna mitään tietoja muista lapsistaan, eikä edes kerro lukumäärää.

Minua kyllä kiinnostaisi tietää paljonkin tästä tapauksesta, ja miksi käytös on noin epämääräistä.Mummeli on n 60vuotias.

mitä tekisitte?Mitä käytös kertoo tästä ihmisestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin ottaa tunteen päälle.

Vierailija
2/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jättäisin asian sikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin olla. Älä painosta. Anna mummelille yhteystietosi ja kerro olevasi kiinnostunut, että et halua rikkoa hänen nykyistä perhettään ja pitäisit kaikki keskustelut luottamuksellisina, että et ole perinnön perässä jne., mutta anna hänen tehdä sitten seuraava aloite. Jos tekee. Laita vaikka kirje, älä soita.

Voit myös varmaan pyytää apua esim. Pelastakaa Lapset ry:stä, ainakin siellä osataan neuvoa, mitä tehdä. Siellä autetaan adoptiokolmion (biovanhemmat, lapsi, adovanhemmat) eri jäseniä vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
4/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äitisi on kertonut?

Vierailija
5/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole muille lapsille koskaan kertonut sisaruksesta.

Mun mielestä heillä kyllä olisi oikeus tietää (puoli)sisaruksestaan. Ota yhteys suoraan heihin...

Vierailija
6/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin hänen lapsiinsa.

ap