Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella pyöräilytaito unohtunut talven aikana! Luulin että kun sen kerran oppii

Vierailija
12.04.2009 |

niin sen osaa aina, mutta ei näköjään.

Huojuu ja heiluu. 5-v kyseessä ja oppi ilman apupyöriä jo 3-vuotiaana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten talven jälkeen nelivuotiaana opeteltiin taas alusta. Ei osannut ollenkaan.

Nyt viisivuotiaana osasi kuitenkin suht hyvin, tosin paljon pitää pihassa vielä harjoitella, ennen kuin uskalletaan tielle lähteä.

Eli taitaapa olla vain sanonta se, että kun sen kerran oppii, niin osaa sitten aina.

Vierailija
2/4 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pyöräily ihan oikeasti on yleensä sellainen juttu, kuten uintikin, että kun se oppii kerran niin sen kyllä sitten osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että kun pitkän talven jälkeen taas nousee pyörän selkään, voi lasta hieman jännittää, ja taitoa pitää taas hieman hakea.

Itse olin lapsena pahassa pyöräonnettomuudessa, jonka jälkeen pyöräily on ollut todella epävarmaa, ja vuosiin en edes pyöräillyt, kun onnettomuudesta jäi niin paha pelko. Mies sitten viime kesänä "pakotti" kokeilemaan vuosien tauon jälkeen, ja kyllä se todella haparoivaa ja huojuvaa se minun menoni oli.:) Ja edelleenkään pyöräily ei oikein innosta.:(

Vierailija
4/4 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt liian pieneksi..?

Tarkistakaa ainakin satulan ja sarvien korkeus, ajaminen on kovin hankalaa liian pienellä/matalalla pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi