Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsille varata päiväkotipaikka ennen kun pääsee töihin

Vierailija
11.04.2009 |

Minulla on 2 lasta ja alan kesäkuussa heka töitä,koska nuorin täyttää lokakuun alussa 3 vuotta. Mietin että kun hoitopaikka täytyy olla kun meen töihin niin että täytyykö miun hakea lapsille hoitopaikkaa vaikka 4kk ennen kun nuorin täyttää 3 vuotta ja täytyykö paikoista maksaa jotain jotta pysyvät meille varattuina vai miten tää menee? Miulla ei oo kokemusta tälläisestä niin siksi kysyn teiltä. Jos on joku maksu niin paljonko se suunnilleen on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suurella todennäköisyydellä saat töitä?

Jos haluat varmemmin paikan vie lapsi tarhaan jo elokuusta, jolloin ryhmät täytetään, syksyn mittaan annetaan sitten niitä paikkoja mitä ei olla lunastettu tai muuten vapautuu yksittäin.

Voit pitää aluksi vain puolipäiväsenä tai osan viikosta hoidossa. Maksuthan menevät tulojen mukaan, joten jos miehesi ei tienaa paljon, niin maksutkaan eivät ole paljon.

Vierailija
2/4 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen merkonomi. En ole koskaan ennen ollut ees töissä joten en varmaan ihan helposti saa töitä näiden kotivuosien jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työllistymis- ym. äkillisessä tapauksessa hoitopaikan sai kahdessa viikossa. Itse olin ensimmäisen lapsen jälkeen jonkin aikaa työttömänä. Sain töitä muutaman viikon varoajalla, ja siinä ehdin saada lapselleni hoitopaikan. Kannattanee kysyä omasta kunnasta, kuinka tulisi toimia.

Vierailija
4/4 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se voi olla sitten vaikka toisella puolella kaupunkia ja jos siitä kieltäydyt niin saat 4kk karenssia.

Toisaalta jos paikkoja on niin eikös tuon ikäiset jo voisi käydä muutamia päivä viikossa kerholuontoisesti päiväkodissa? Äitikin voisi panostaa työnhakuun silloin ja sopia esim haastattelut niihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme