Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljonTYÖAIKAA myönnät viettäväsi av:lla päivässä?

Vierailija
11.04.2009 |

Olettaen siis, että työajalla on helppo tulla tänne, teet esim. koko päivän töitä koneen ääressä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tosiaan koneella koko työajan.

Vierailija
2/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole töissä nettiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy lainkaan av:llä enkä muillakaan sivuilla, jotka eivät liity työtehtäviini. Töissä tehdään töitä ja tämmöisillä sivuilla surffaillaan työajan ulkopuolella ja muilla, kuin työkoneilla.

Vierailija
4/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vapaa-aikaakin=)

Vierailija
5/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy työajalla muilla sivustoilla kuin työhön liittyvillä, vaikka mahdollisuus olisi joskus käydäkin... Vapaa-ajalla sitten silloin tällöin täälläkin.

Vierailija
6/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja lasten päiväuniajan koneella

Vierailija
7/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa voin periaatteessa klo 23-06 välillä tehdä mitä haluan, kunhan vastaan puhelimeen ja toimin sitten jos apuani tarvitaan. Roikun netissä 5-6 tuntia, siitä valtaosan täällä av:lla. Kotoa en käy juuri koskaan av:lla, paitsi nyt kun on tylsä vapaa viikonloppu.

Vierailija
8/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna tehopäivän töitä (lapset mummolassa, itsellä vaikka koeviikon korjaukset edessä), saatan eksyä välillä tänne "tauolle". Ei kauhean fiksua, koska nämä tauot ei yleensä virkistä, koska yleensä aina joku täällä haukkuu opeja laiskoiksi ja tulen vaan surulliseksi tai vihaiseksi tauollani...

Vierailija
9/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole ketään kirjoittajia silloin. Olen sen kyllä yökukkujana huomannut.

Mutta itse käytän varmaan joskus tuntejakin, riippuu ihan työtilanteesta. Koneella silti istun koko päivän jos ei kokouksia yms ole.

Vierailija
10/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pysty osallistumaan keskusteluihin, kun ei ole paljon kavereita, mutta kyllä aika kuluu. Hyvät naurut saa ja joskus itkutkin, kun järjestyksessä kahlaa 3-4 päivän ajalta kaikki mielenkiintoiset avaukset.

Vierailija
11/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on noin 5 tuntia per päivä, joten 2,5h menee täällä.

Vierailija
12/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 5 tuntia menee tällaisilla palstoilla, kuin tämä av, ruokatuntia vietän n. tunnin, kahvitaukoja on kaksi, yhteensä 30 minsaa. Todellista työtä teen siis vain 1,5 tuntia. Pomon sihteerinä on kiva olla, hän kun ei hirveesti vaadi minulta työpanosta.

Vierailija
13/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus en tee työpäivän aikana juuri mitään muuta kuin notku netissä! AV:lla voi siis mennä useampi tunti! Olen myyjänä liikkeessä, jossa ei välttämättä käy päivän aikana kuin 2 asiakasta. Joskus taas on niin kiire ettei ehdi edes FB:iin laittaa päivitystä "olen töissä"...

Vierailija
14/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen rehellinen ja ei kyllä tulisi mieleenkään duunissa missään palstoilla pyöriä, jotenkin kai olen vanhanaikainen ja työmoraali korkeella (mahdollisuus olsi roikkua aika paljonkin).

Vierailija
15/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen rehellinen ja ei kyllä tulisi mieleenkään duunissa missään palstoilla pyöriä, jotenkin kai olen vanhanaikainen ja työmoraali korkeella (mahdollisuus olsi roikkua aika paljonkin).

Minä teen luovaa työtä, johon kuuluu väkisinkin takkuisia päiviä. Silloin tarvitsee enemmän breikkejä ja luppoaikaa ajatustensa kokoamiseen ja jäsentämiseen. Näitä breikkejä otan mm. pyörimällä tavallista enemmän netissä. Seuraava päivä voikin sitten olla tehokas ja silloin saan tehtyä periaatteessa kahden päivän työt.

Mielestäni siis en ole moraaliton vaan inhimillinen, jos en pysty luovaan työhön 100% teholla joka päivä.

Vierailija
16/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan varsinaista työtyöaikaa en käytä, vaan saatan selailla turhuuksia kahvikupin kanssa (toinen vaihtoehto sitten olisi istuskella kahvitauolla kahvihuoneessa, mutta siellä ei yleensä seuraa -> tylsää), tai sitten puhelimessa jonottaessa (vaikkapa valtion virastot - menee ihan kivasti aikaa)

Vierailija
17/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ehdi, onko nykyään vielä tosiaan töitä joiden välissä ehtii palstailla? Meiltä saisi kyllä lähteä sellaisella tuottavuudella.

Vierailija
18/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu olemaan sellainen duuni, että muutaman tunnin työnteon jälkeen vaan päivystän puhelinta ja kerran vuodessa se soi. Silloin on aikaa palstailla, enkä todellakaan koe olevani moraaliton.

Vierailija
19/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokikaan aivokirurgi ei varmaan samaan aikaan ehdi nettiin kun yhdistelee verisuonia. Mutta jos työ koostuu osittain odottelusta niin kai sen ajan saa käyttää miten lystää, sen sijaan että istuu ja tuijottaa tuottavasti seinää.

Vierailija
20/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokikaan aivokirurgi ei varmaan samaan aikaan ehdi nettiin kun yhdistelee verisuonia. Mutta jos työ koostuu osittain odottelusta niin kai sen ajan saa käyttää miten lystää, sen sijaan että istuu ja tuijottaa tuottavasti seinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän