Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burn after reading- kuka katsonu?

Vierailija
11.04.2009 |

onko katottava? onko edes hauska?

ei ollu bondia eikä australiaa vapaana ni mies ton tuomassa....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli aivan viihdyttävä ja hauska. Ei ollenkaan huonoimmasta päästä.

Vierailija
2/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Odotin kuitenkin enemmän, ei ollut mikään naurupommi vaikka kannessa niin annettiin ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin odottanut suuria, ihan kohtalaista huvitusta vain, ja sitä sainkin. Coenin veljesten tyyli on tuttu tulee tuossakin esiin. Arvosteluissahan elokuvaa nimitettiin tyhmyyden ylistykseksi, ja sitä se todella on. Hoopoja ihmisiä, niin hoopoja, että se on jo vähän surullista. Leffa ei siis sisällä mielestäni helppoa hekottelua vaan huumori on jotenkin toisenlaista.

Vierailija
4/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siihen vähän pettynyt. Katsoin tosin lentokoneessa ilman suomenkielistä tekstitystä, joten voi olla, että missasin kielellisiä hauskuuksia...

Vierailija
5/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖH

Vierailija
6/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin enemmän. ei ollut edes kovin hauska. mut mulla vaikutti varmasti kovat odotukset..

Vierailija
7/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis itse nähnyt.

Vierailija
8/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava, mutta jotenkin mäkin odotin siltä enemmän. Mainoksen mukaan saa katsojan kiljumaan naurusta, mutta en nyt ihan niinkään sanoisi. Mutta olen siis paljon huonompiakin leffoja nähnyt. Parasta siinä oli ehkä se, että pari kertaa leffa kyllä pääsi yllättämään katsojan ihan tosissaan. Ei siis ollut sellainen ennalta-arvattava, niin kuin amerikkalaiset komediat usein on.

Vierailija
9/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä hauska yhteensattuma on se, että me päädyttiin vuokraamaan tuo Burn after reading ja Australia siksi, että Bondia ei ollut meidänkään lähivuokraamossa...

Vierailija
10/10 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaativat kyllä ehkä vähän kieroa tai outoa huumorintajua. Pidin kyllä tuostakin leffasta, varsinkin Brad Pitt oli hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi