Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan liikkeet, pitäiskö olla huolissaan?

11.04.2009 |

odotan esikoistani, olen nyt rv23. olen tuntenut liikkeitä jo viikolta 17, varsinkin nyt parina viikkona olen tuntenut liikkeet päivittäin. mutta nyt en ole tuntenut liikkeitä kahteen päivään, pitäiskö soittaa neuvolaan/milloin pitäs olla huolissaan?:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko tuntuun liikkeet vasta noilla 23 viikoilla, vaikka jo neljäs raskaus. Yleensä liikkeitä aletaan seurailleen vkoilla 30+ jälkeen. 10 liikettä 12 tunnissa... Mut joku voi tietty olla eri mieltä...

Vierailija
2/2 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos omalla kokemuksella saisin vaikka vähän rauhallisempaa mieltä sinulle :)

Eli mulla oli sama noin viikko sitten, viikkoja silloin 27+ rapiat, en tuntenut liikkeitä 4 päivään, ja toi neljäs päivä oli sunnuntai, soitin synnärille ja sanoi et tule käymään niin kuunnellaan, menin, ja sydänäänet kuului! Itseasiassa vauva vähän "hermostui" tökkimisestä, ja ei rauhoittunut kun noin vuorokauden päästä :) Potki ja viuhtoi sitten niiden neljän päivän edestä!

Mutta ainakin täällä sai hyvän vastaanoton synnärillä, joten soita sinne ja kysy. Mulle ainakin sanoivat että tänne sinä kuulun vkoista 22 eteenpäin, jos jotain viikonloppuna ilmenee.

Terveisin;

Taateliz ja 28+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla