Täällä on joku, joka pystyy järjestämään ap:lle oikeita töitä. Ilmoittautuisitko!
Ap, siis minä, kiittäisin jo etukäteen, jos joku pystyisi järjestämään minulle oikeita töitä, joista myös maksetaan kunnolla - tai töitä teen kyllä jo noin 2000 euron kuukausipalkalla.
Koulutusta on: korkeakoulututkintoja ja 3-vuotta taideopintoja. MLL kautta olen hoitanut lapsia 4.20 euroa tunnissa, mutta nyt valmistan mielummin nukkeja kotona 5 euroa tunnissa.
Kiitos etukäteen. Ja terveisin ap - ig2@luukku.com
Kommentit (6)
varsinkaan jos on opiskellut koko aikuisikänsä ns. turhia aineita. Ja MLL:n hoitajiksi kelpaavat lukiolaistytötkin, ei siinä korkeakouluja tarvita. Ap taitaa olla hankala ihminen, jota kukaan ei vaivoikseen halua
Vaikuttaa aika oleellisesti työmahdollisuuksiin.
Ja mistä päin Suomea niitä töitä haluat vai lähdetkö minne vain?
Mitkä tutkinnot? Mitä töitä olet tähän mennessä tehnyt (vai oletko)? Missä asut, oletko valmis muuttamaan? Haetko ainoastaan lastenhoitotyötä? Onko min . 2000,- ehdoton? Kerro nyt lisää, jotta voisin mahd. ottaa yhteyttä tohon sähköpostiisi.
Ei ole ihme ettei töitä löydy. Täälläkin pyytää töitä ja leuhkii polleasti että oikein useampi korkeakoulututkinto. Sitten ei tule vastaamaan kun halutaan tietää että mitkä tutkinnot. Taitaa olla Diplomi Joutonomi ja YO-työnvälttelijä ne tutkinnot....
Sorry vaan, mut luin ton mollamaijaketjun ja en olekaan enää kiinnostunut! t. edellinen
On aika suuri josset ole töitä saanut kuitenkaan vähään aikaan ja nytkin ideoimasi nukkejuttu on melkoinen floppi...