Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valtiolla ei ole sellaista toimistoa josta voisi kysyä neuvoa?

Vierailija
10.04.2009 |

Jos menet terapeutille, ei he ota kantaa elämän käytännön ongelmiin ja valintatilanteisiin. Kaikilla ei ole ystäviä jolle voisi puhua. Nettipalstalla ei uskalla tunnistamisen pelossa kertoa kaikkea ja joka tapauksessa saa vaan ison annoksen vittuilua aina osakseen. Aviomiehen kanssa asioitten puiminen ei auta löytämään uusia näkökantoja ja aika usein ongelmat voi johtua juuri siitä suhteen dynamiikasta tms. Maksaisin mitä vaan jos joku auttaisi mua näkemään mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä ja sanoisi järkevän mielipiteensä asiasta ulkopuolisen näkökulmasta. Mutta mistä sellaista apua saa, ei mistään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

020202 tai 0100100 ja kysy sieltä.

Vierailija
2/6 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin todella kaipaisin jotain toimistoa johon soittaa, mitä nyt pitää tehdään. Puhelinluettolossa oli kohta, avioero kts käräjäoikeus, juuri sitä minä tarvitsin, olisin tarvinnut keskustelu apua. Pienen paikkakunnnan tk:n psykologi kun sattuu olemaan serkku,ei paljon haluttanut soittaa että voinko tulla puhumaan, yksityiseen ei kotiäidillä ollut varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä minulla ainakin on tapana kaikenlaista kysyä ja keskustella. Varsinkin siskoni pudottaa usein minut maan tasalle omista haihatuksistani ja paniikeista.

Vierailija
4/6 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukulaisia jne, mutta ensi järkytyksessäkin tajusin että nyt tarvittaisiin myös ihmistä, joka näkisi asiat puolueettomasti. Ystävät kyllä kiitettävää enemmän tarjosivat olkapäätä, johon itkeä ja haukkua ex:ää.

3

Vierailija
5/6 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkea ei tietysti voi, tuon tunnistamisasian takia, valitettavasti

Vierailija
6/6 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain elämän vaiheessa tehty valinta tulee kääntymään. Pitää ottaa riski ja valita ja toivoa ettei homma kuse kintuille. Sellaista se vaan on. Takuuvarmoja ongelmia tulee kuitenkin siitä, että jäätyy eikä valitse mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi