Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Jonathanin tämän talven toppavaatteista?

13.12.2008 |

Ovatko olleet kestäviä vai löytyykö paljon vikoja. Meillä oli toissa syksyn sekä viime talven tähti Jonathan takit ja housut ja valitettavasti en ole ollut niihin kauhean tyytyväinen. Vetskarit on olleet yllättävän huonoja ja teippaukset niin kovia, että kangas mennyt rikki, lisäksi tarrat on turhan tiukkoja käytössä. Kolmelle lapselle olen vielä ostanut, joten tuskin ovat olleet kaikki vain maanantaikappaleita. mietin vain, että kannattaisiko kokeilla jotain muuta merkkiä välillä vai ovatko tämän talven vaatteet jo laadullisesti parempia? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lähti 92cm tähtitoppahaalarista jalkalenkkien napit 3kpl. Neljättä kokeilin, niin irtosi ihan vetämällä. Puku oli ollut käytössä viikon. Vastauksen palautteeseen sain, että nappilinjalla heikkouksia ompelussa, anteeksi ja voimme lähettää nappeja ja lenkkejä.

Sitten irtosi 134cm tähtitoppahousuista nappeja ja lenkkikin hukkaantui pojalla eskarissa. Housut olivat käytössä _yhden_ päivän. Taas palautetta (kun alkoi jo todella tympiä) laitoin ja vastauksena oli, että viesti mennyt eteenpäin, ettei vastaisuudessa satu ja voimme lähettää nappeja ja lenkkejä!!!

Kolmelle lapselle ostin tähti-rukkaset ja jopa 2v:n rukkaset rispaantuneet, vaikkei yhtään pesua takana ja käyttöä ehkä 4 kertaa :(

Olen kyllä pettynyt!

Vierailija
2/8 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tyytyväinen olen ollut jollei oteta huomioon noita jalkalenkkejä.

Ne siis eivät jousta lainkaan ja taisi toisella tai kolmannella kerralla eka nappi irrota. Vaihdoin isompiin nappeihin ja tavallisen reikäkuminauhan tilalle, niin toimii taas mainiosti :)

Muuten olen tykännyt ja meillä on tuo oranssi-ruskea haalari, joka on mielestäni nätti kaikin puolin.

Hiukan pientä tarkkuutta voisi olla saumojen ompelussa, ne hieman mutkittelee meillä ainakin peppusaumassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo muutama viikko sitten aloituksen aiheesta kun uuden karhea Jonathanin tähtihaalari päästi vedet lävitse. Laitoin sitten puvun takaisin tehtaalle reklamaatiolomakkeen kera ja ei mennyt edes viikkoa kun uusi haalari tuli meille.

MUTTA harmiksemme sekin päästi vedet lävitse ja poika oli ihan litimärkä sisälle tultaessa. Ilmeisesti molemmat kerrat vesi pääsi pepun kohdalta sisään.

Nyt olen laittamassa takaisin tuonkin haalarin ja aion pyytää rahojani takaisin. Toivottavasti maksavat, sillä mitä ihmettä me tekisimme taas uudella huonosti palvelevalla haalarilla.

Pojalla on ikää himpun vajaa 5v, joten haalarin täytyisi jo jotain kestääkin!

Viime vuonna pojalla oli käytössä Lennen haalari ja toimi moitteettomasti koko märän ja lumettoman talven.

Ai niin..

Samaten haalarin kanssa ostetut rukkasetkin päästivät veden läpi, mutta niitä en jaksanut enää lähteä palautteleen.

Onko miten toiminut tuo reklamointi Jonathanin vaatteiden kans? Saako helposti rahat takaisin?

Vierailija
4/8 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Jonathan tähti topparukkasista aukesi heti parin käyttökerran jälkeen sauma, ilmoitin tästä ja sain uudet rukkaset tilalle. Näitä rukkasia ei ehditty edes ulos laittamaan kun jo käteen sovituksen yhteydessä huomasin että taas sauma aukeaa... Tämän jälkeen sainkin valita otanko kolmannet rukkaset tilalle vai rahat takaisin ja valitsin rahat ja maksu tuli nopeaan tilille. Tämän suhteen ei ongelmaa, palvelu pelasi hyvin. Myönsivät, että osassa tämän vuoden topparukkasissa on ollut ongelmana, että liian vähän sauman varaa on jätetty ja tehtaalle on asiasta huomautettu.

Nyt jännään kuinka tuo meidän Jonathanin toppahaalari kestää, pesussa ei ole vielä käynyt....muutoin käytössä ihan hyvin kestänyt ja ei ole vesi tullut läpi.

Vierailija
5/8 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut perus Jonathania ja toissa talvena corduraa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Myös yksi tähti-takki on ja se on ihan ok, mutta on toki jäykkä. Mutta kysyn siis, onko myös tän talven perushaalarit ja cordura-haalarit huonompia kuin ennen? Vai pelkästään tähti-sarjan?

Vierailija
6/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valitettavasti huonoja kokemuksia ja olen kuullut huonoa muiltakin. Juuri äsken otin pesukoneesta tähti-jonathan rukkaset ja niistä oli molemmista sauma auennut peukun vierestä. Kangas on ommeltu liian reunasta ja se on lähtenyt purkautumaan ja luistamaan saumasta. :(

Paljon on huonoja kokemuksia kuulunut myös täällä listalla.

Meidän tytön tähti-jonathan talvihaalari on vielä toistaiseksi ollut hyvä, mutta en ole pessyt sitä vielä kertaakaan.. saa nähdä mitä sille käy, toivottavasti pysyy kunnossa!

Ehkäpä kannattaa katsastaa jotain muuta merkkiä tänä talvena...

Vierailija
7/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla vein kahdet tähti-Jonathan hanskat takaisin liikkeeseen, kun olivat ratkenneet juuri tuosta samasta peukun saumasta ja sain uudet tilalle. Toisia ehdittiin pitää yhtenä päivänä päiväkodissa, ja johan oli lähtenyt sauma purkautumaan. Vein taas takaisin, ja vaihdoin Reimatecin hanskoihin (tietenkin jouduin maksamaan väliä).

Toisia hanskoja ei ole vielä otettu käyttöön, mutta sanoin jo etukäteen, että tuon ne samantien takaisin jos purkautuvat.

Vierailija
8/8 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään moitittavaa! Pitää vettä sen mitä on tarvinnut, oikein hyvä on ollut.

Välikausihaalari oli samaa sarjaa, oikein hyvä ja vedenpitävä. Ennen ollut reimateciä mutta en osta enään kyllä vaan pitäydyn tähti jonathanissa.

Tähti jonathanin toppahanskat ovat olleet myös hyvät..

Poika on 4.5v