Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ostatte miehillenne joululahjaksi?

Vierailija
13.12.2008 |

Olisko mitään kivaa ideaa? Mä en keksi mitään kivaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna mun mies saa viivi&wagner boxerit ja cd-levyn jota on joskus haikaillut :) Ei siis tuon kummempaa.

Viime vuonna sai Top Gear dvd-boxin ja sitä edellisenä maclight-taskulampun (en tiedä kirjoitinko oikein tuon nimen,heh)

Vierailija
2/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen ihan perinteiseen settiin: joku hyvä levy, jota voi kuunnella jouluyönä samalla kun lukee uutta kirjaa ja syö suklaakonvehteja. Näiden lisäksi olen ostanut uuden oloasun, jotta on mukava köllötellä ja nauttia edellä mainituista. Ja tänä vuonna ekstraksi tulee vielä kaksi erittäin hyvälaatuista ja muhkeaa tyynyä ja tyynyliinat, koska vanhat tyynyt ovat jo aika muhkuraiseksi.

Lisäksi voisin vinkata, että kiinnostuksenkohteista riippuen vaikka lippu jääkiekko-otteluun tai johonkin konserttiin ilahduttaa varmasti, ja sisältää myös ajatuksen siitä, että haluat miehesi rentoutuvan ja nauttivan olostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oma toivomus. Jotenkin ykyään haluan ostaa vain tavaroita millä oikeasti käyttöä.

Vierailija
4/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroan lahjakortin kaalimato.comiin:)

T: Oma lehmä ojassako:)?

Vierailija
5/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suklaat on kaikille,ei vaan joku saa "omaa" rasiaa... Mutta kirja on hyvä idea jos mies lukee? Ja jos ei tuollaista perinteistä niin tykkääkö enemmän ku muista jostain sarjakuvasta? Mun mies saa tänä vuonna antikvariaatista löydetyn Sandman sarjakuvan!!

Vierailija
6/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee paljon ja on lihakset aina jumissa ja minä en jaksa hieroa.

Vierailija
7/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jouluna saa enemmän lahjoja. Muilta ei sitten saakaan, eikä koko vuonna ikinä hankita itsellemme mitään, niin sitten jos yhtenä päivänä saa enemmän, niin mitä väliä sillä on kenellekään.

4

Vierailija
8/8 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja namit on jokaisen henkilökohtaisia,toki tarjoillaan toisillemme :)

mutta mies saa tänä vuonna

sulkapallomailan ja sitten nämä perinteiset: dvd,sukat,kalsarit,namit,kirja