Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla teholla harjoittelussa olleita?

Vierailija
09.04.2009 |

Oletteko saaneet hyvää ohjausta?

Minkälaisesta potilaasta teitte sen omapotilaskertomuksen?

Mulla alkaa harjoittelu pääsiäisen jälkeen,

nyt jo jännittää koko paikka. Pelottaa, että olen vaan lisäriippa raskaaseen työhön.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pienen lapsen äitinä olen siellä ollut. Ainakin se kokemus joka minulla on oulusta oli erittäin hyvä. Kokeneemmat hoitajat neuvoivat koko ajan kokemattomampia... tyhmiä kysymyksiä ei ollut... koko tiimi opetti jatkuvasti toisiaan. Ainakin se minusta näytti siltä... osaaminen tulee kokemuksen myötä ja kaikkien etu on opastaa myös toisia.

Vierailija
2/4 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin samaa potilasta enimmäkseen.Potilaanani oli yhdessä kohtaa nuori (18 v.)tyttö, joka odotti sydän-keuhkosiirtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teholla oppii valtavan paljon kun pitää silmät kiinni, kyselee rohkeasti ja tekee paljon. Ensin kun oppii rutiinit niin sen jälkeen on helppo lähteä laajentamaan opimista... Kuitenkin työharjoittelun aikana ei ehdi kuin pintaraapaisun saamaan. Itse olin teholle työharjoittelussa ja sen jälkeen ole ntehnyt keikkaa teholle, siellä on kuitenkin aina joku kokeneempi jolta voi kysyä ja hoito on tiimityötä. Kun teholla uskaltaa hoitaa potilasta koskea,siirtää ja hoitaa niin uskaltaa hoitaa potilasta missä vain jälkeenpäin.. suosittelen loistava paikka oppia!!!

Vierailija
4/4 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän