Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasavero kaikille.

Vierailija
09.04.2009 |

Se OLISI oikeudenmukaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veroprosentti olisi vaikka kaikille 20, riippumatta siitä ansaitsetko kuussa 1000 euroa vai 10000 euroa... rikkaat rikastuis ja köyhät köyhtyis... sehän se ois tietty isopalkkaisten mielestä hienoa!

Vierailija
2/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa enemmän veroa tuloistaan. Miksi pitäisi maksaa köyhille ruikuttajille omasta ahkeruudestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin idiootti että luet yli 10vuotta yhtä ammattia??? ei kukaan sinua siihen ole pakottanut ja olet varmasti ollut tietoinen Suomen verotuksesta myös opintojesi aikana. Tyhmin idea ikinä.

Vierailija
4/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen verosuunnittelu toimii kerrassaan hienosti, antaa olla näin vaan.

Yhteiskunnan hukkapaloille menee veroeuroistani mukavan pieni osa:)

Vierailija
5/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi kieltämättä oikein helvetin hienoa!

Jurppii kun luen nettopalkkoja kun itse tienaan 6200 brutton ja käteen jää 3320 euroa....kyllä on kiva progressiivinen verotus meillä kun vielä bonuksista maksan 52% eli yli puolet kuuluu muille.

Mutta tästä ei sa sanoa mitään koska se suosii rikkaita ja mä olen kapitalisti sika. Mä en vaan ymmärrä kuinka palkkatuloilla ikinä voi rikkaaksi päästäkään.

Vierailija
6/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvostoliitossa. Työtä kaiklle ja vastuuta ei kellään.

Vierailija
7/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos yksi ainoa tienaa, otettaisiin veroprosentissa huomioon se, kuinka monta ihmistä hän tuolla palkalla elättää. Mitä enemmän elätettäviä, sitä pienempi prosentti. Minusta se olisi järkevää perhepolitiikkaa ja kannustaisi perheitä hoitamaan lapsiaan kotona pidempään.

Vierailija
8/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos tienaat alle 70.000 kuussa olet kuonaa?

Mahtavalta kuulostaa. Meikäläinen pienyrittäjä väännän niska limassa jotta muille ihmisille tulisi fyysisesti parempi olo.

teen päivittäin enemmän duunia kuin yksikään Lilius ikinä, mutta ei mulla ole varaa veneillä 3 miljoonan paatilla.

Vierailija
9/14 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan, miltä elämä siellä näyttää. Voithan sinäkin muuttaa esim. Viroon, jos siltä tuntuu.

Vierailija
10/14 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteistä, jossa on mielestäni paljon parempi ja maltillisempi verotusmalli, eikä ota päähän niin paljon maksaa liikaa veroja joka palkasta :)

Verotus oli kyllä yksi syy lisää muiden joukossa siihen miksi haluttiin muuttaa pois Suomesta aikoinaan.

Eli nyt jää enemmän käteen käytettäväksi itse mihin haluaa, ja väitän että monet julkiset palvelut, terveydenhuoto jne toimii silti jopa paremmin kuin Suomessa, joten se siitä hyvinvoinnin jakamisesta ja lottovoitosta syntyä Suomeen...

ja juu, kuittaan jo ennenkuin joku huutaa sieltä idioottia. että en että en ole kohta palaamassakaan Suomeen muiden "vaivoiksi" ja makselemaan sikana veroja ja kitkuttamaan ikuisesti.

Vierailija
11/14 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavero on aitoa tasa-arvoa.

Vierailija
12/14 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos veroprosentti olisi vaikka kaikille 20, riippumatta siitä ansaitsetko kuussa 1000 euroa vai 10000 euroa... rikkaat rikastuis ja köyhät köyhtyis... sehän se ois tietty isopalkkaisten mielestä hienoa!

Tuo olisi tasaveroprosentti! Todellinen tasaverohan olisi sitä, että jokainen maksaisi esimerkiksi 700 euroa kuukaudessa veroa.

Vierailija
13/14 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäisin heti töidentekoa kun saisin saman rahan käteen pienemmälläkin työmäärällä.

Vierailija
14/14 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta olisi kieltämättä oikein helvetin hienoa!

Jurppii kun luen nettopalkkoja kun itse tienaan 6200 brutton ja käteen jää 3320 euroa....kyllä on kiva progressiivinen verotus meillä kun vielä bonuksista maksan 52% eli yli puolet kuuluu muille.

Mutta tästä ei sa sanoa mitään koska se suosii rikkaita ja mä olen kapitalisti sika. Mä en vaan ymmärrä kuinka palkkatuloilla ikinä voi rikkaaksi päästäkään.

Kuka maksoi koulutuksesi? Lapsilisät? Olet sosialistisen järjestelmän kasvatti. Et sallisi nuorempien saavan samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi