saako kaaso yrittää vauvaa häiden suunnittelujen aikana?
Kommentit (14)
Jos on kaasoksi lupautunut eli morsiamen ilmaiseksi orjaksi niin kyllä siihen hommaan pitää myös sitoutua. Kamalaa jos morsian joutuu omissa häissään katselemaan kaasoa joka on pieniin päin. Johan se vie huomion totaalisesti ja morsian jää kakkoseksi. Ja sitä paitsi miten kaaso jaksaa istua ilta toisensa perään suunnittelemassa häitä ja näpertämässä hääkarkkeja ym jonnin joutavaa jos A) on pahoinvointia tai B) jatkuva väsymys
aikuinen ihminen päättää itse koska yrittää vauvaa, eikä kysele toisilta lupaa. morsmaikku sopeutuu sitte tilanteeseen että toisillakin on elämä, tai vaihtaa kaasoa.
Kaikkein paras olisi, mikäli kaikki häävieraat pidättäytyisivät seksistä kihlajaisten jälkeen, jotta kukaan ei varasta huomiota morsiamesta.
Kaaso ei voi häiden suunnitteluiden aikana
- tulla raskaaksi
- muuttaa asuinpaikkaa
- vaihtaa työpaikkaa
- vaihtaa miestä/aloittaa seurustelua
- aloittaa uutta harrastusta
- löytää uusia ystäviä
...muutenhan hääsuunnitelmat vaarantuu ja voivat mennä ihan pipariksi! Luuleeko joku, että kaasolla on omakin elämä??!?
Samaa mieltä, kyllä kaasolta VOI vaatia jonkin asteista sitoutumista asiaan!
Samaa mieltä, kyllä kaasolta VOI vaatia jonkin asteista sitoutumista asiaan!
Eikös se kaaso ole yleensä paras ystävä? Mitä ystävyyttä se nyt on ellei sitoudu hommaansa 110%:sesti? Kyllähän sitä voi elää omaa elämäänsä sitten täysillä koko loppuelämän!
minulle ainakin oma lapsi on paljon tärkeämpi kuin parhaat ystävät..
mitä sitten jos on vauvamasu häissä? en todellakaan ymmärrä miksi ei voisi olla raskaana..
Mun häät meni pilalle kun kaaso tuli raskaaks ja oli sitten jollain kasi-viikolla häissä. Elämäni suurin trauma oli tuo kaason temppu. Että kehtas!
Lisaksi kaason tulisi lihoa n 5-10 kg ennen haita ja hankkia kamala kampaus ettei han vain nayttaisi kauniimmalta kuin morsian.
kaaso yrittää puolisonsa kanssa vauvaa samaan aikaan ja samassa tilassa, kun muut suunnittelevat häitä
Ajattele nyt jos hääpari vaikka suunnittelee l a p s e t t o m i a häitä. Ei kukaan muukaan vieraista saa näin ollen olla näkyvästi raskaana.
Kyllähän jokainen ihminen tämän tajuaa
JA KUINKA KAASO VOI OTTAA VIINAA MORSIAMEN KANSSA JOS ON RASKAANA???
siis jos on riski, että kaasolla iso maha häissä tai laskettu aika osuu häiden tienoille?