En nyt ole varma, joko joku muu ehti avautua tästä arkaluonteisesta asiasta, mutta
meillä Pentti (41v.) joutuu käyttämään vielä yöllä vaippoja. Ja mulla on nyt sitten ongelma siinä, että kun en ole löytänyt noista kestovaipoista XXXL-kokoa? Tietääkö joku mistä niitä saisi? Omatunto ei salli käyttää Tenaa, vaikka helpompaahan se olisi. Toisaalta Penan iho on niin herkkä, niin herkkä, että tahtoo alapää punoittaa muutenkin. Tämä vaippa-asia on, kuten varmaan ymmärrätte Pentille aika arka paikka. Olen koittanut puhua asiasta jotenkin rohkaisevasti ja korostaa, ettei ole ainut mies, jolla "falskaa" vähän reilummin. Mutta ymmärrän kyllä, ettei ole esim. työpaikalla asiasta kertonut. Siksi pidemmät työreissut on vähän hankalia (hänhän aloitti ne vasta 40 täytettyään), kun pitää aina miettiä tuo yöpymisasia tarkkaan. Että pitää päästä illalla näpräämään vaippa salaa ja luikahtaa sitten pikapikaa peiton alle. Osaa onneksi itse hoitaa jo tuon vaippasouvin.
Kommentit (6)
Ranella vähän sama juttu. Ja jos ei ole falskannu yöllä ni aamulla sit vaippa roikkuukin jo polvissa kun heräilee aamumaidolle. Ei oo kivaa ei.
Käsityölehdissä on valmiita kaavoja, suurennat vaan ne Penan kokoon.
mutta lipsahti uudeksi aloitukseksi. Siinä kontekstissa luultavasti löytyy enemmän samankaltaisia kokemuksia.
t. ap
p.s. Minirin ei tepsinyt Penalle, mutta voihan olla jokin kypysmisjuttu, voihan?
kuin, että meidän kestot tilattiin Vipanoista. Joten ehkä Käppänöistä löytyisi apu teille?
Mitä tulee pottailuun yöllä, älkää missään nimessä reenailko tai painostako Penaa vaan antakaa potan houkutella omin avuin. Painostamisesta saattaa seurata seksuaalista vääristymää ynnä muuta vaikeasti pois kitkettävää. Ilta- ja yöjuomiset vain pois, rinnasta ainakin alkaisin hissukseen vieroittaa.
Sinuna olisin muuten tilanteesta pelkästään iloinen. Eipä pääse Pena pettämään työmatkoillaan.
Säkö sen penan sit huolit?
Me aateltiin aina, että kyllä se mammanpojaksi jää?