Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitten inhoan mun naapurin muijaa, sen ei olis koskaan pitänyt saada lapsia!

Vierailija
08.04.2009 |

3 ylivilkasta poikaa jo ennestään ja taas pyöräytti yhden pojan. Mies on rapajuoppo ja raivohullu, mesoaa tossa pihassakin aina lapsille, velttoileva lusmu joka kausityöttömänä. Mua inhottaa toi naapurin muija, kun se ei pistä miehelleen mitään rajoja eikä myöskään oo esimerkkinä lapsilleen. Joskus ulisee hiekkiksellä, että kun aina toi Pekka juo ja taas joi koko viikonlopun, ja kun siltä kysyy, että miksi et pistä kovaa kovaa vastaan, niin inisee, että nokunseonniinpaljonmukavampipienessäsievässä..

Eli syytän tästä koko kakusta äitiä, koska mies pitäis pistää välittömästi pellolle ja vieroitukseen. Tarviiko edes sanoa, että nämä 3 rasavilliä käytöshäiriöistä poikaa on helkkarin kalliilla, verovaroin, tutkittu erikoislääkäreillä ja kaikilla joku oma diagnoosinsa. KUn laitettas äijä ruotuun ja perhe-elämä kuntoon, niin johan tehtäs pojistakin vihdoin ihmisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei sinne helkkarin kalliille erikoislääkärille niin vaan pääse..

VOI VITTU MIKÄ NAAPURIKYYLÄ taas palstailee! Tapa ittes

arviiko edes sanoa, että nämä 3 rasavilliä käytöshäiriöistä poikaa on helkkarin kalliilla, verovaroin, tutkittu erikoislääkäreillä ja kaikilla joku oma diagnoosinsa..

Vierailija
2/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä saa jos kriteerit ei täyty! Adhd ei poistu vaikka kuinka hienoon ja tasapainoiseen perheeseen lapsi laitettaisiin kasvamaan, korkeintaan lapsi voisi nopeammin oppia keinoja selvitä arkipäivän tilanteissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen käytöshän tässä on ongelma ja koko perhe kärsii.

Vierailija
4/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan turha kenenkään luulla nyt että mulla olisi poikia vaan ja kaikilla joku diagnoosi tai että mun mies olis juoppo.

Ap vaan vaikuttaa pahantahtoiselta ihmiseltä ja se ei oo ikinä kivaa.

Vierailija
5/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on juoppo, eikä mikään onnistu. Sen vuoksi lapsillakin diagnoosit, kun periytynyt isältä.

Totta on, että ei kiva lapsille jos isä jatkuvasti kännissä. Tuollaisen kanssa ei lapsia pitäisi tehdä.

Vierailija
6/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne diagnoosit kun antaa neurologi, joka taatusti tietää mitä tekee. Luuletko, että sairaaloihin pääsee kuka tahansa töihin ja kun adhd vaatii moniammatillisen tiimin ja itselläni kaksi erityislasta ja se ei tarkoita huonoa käytöstä, vaikka toisella varmaan onkin adhd, silti osaa käyttäytyä.

Vierailija
7/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule suakaan ota nuppiin, kun rupeat välttelemään kyseistä naapuria.

T.9

Vierailija
8/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla melko kova mies, että jaksaa arkea kolmen rasavillin pojan kanssa selvin päin. Kokeilepa itse ennen kuin arvostelet.

Vierailija
9/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että naapurin äiti on saanut useamman lapsen. Voi voi, ei sitä kaikille neljää ihanaa vilkasta poikalasta suoda.

Vierailija
10/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdenkin villin pojan kanssa, tuntuu, että ei tervejärkisenä selviä. voin vaan kuvitella menoa neljän kanssa...huh huh

Vierailija
11/11 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon minäkin. En ymmärrä, meillä on kolme vilkasta poikaa ja en mä ainakaan koe niitä erityisen raskaaksi hoitaa, eiköhän se ihan samanlaista olisi jos olisi kolme tyttöä?! Ja hei, me ollaan AINA selvinpäin kotona, jos jotain otetaan ni se tehdään muualla, ei lasten nähden..

Ihme muijia täällä....huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän