Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taaksepäin kallistunut kohtu

Vierailija
08.04.2009 |

Mitä se meinaa? Mitä meinaa raskauden kannalta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait sillä suurta merkitystä ole. Jotkut sanoo, et supistukset tuntuu enemmän selkäpuolella silloin kun synnyttää...

Vierailija
2/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan, paitsi ehkä se, että vatsa on pysynyt aina älyttömän pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin, kun sydänäänet eivät heti kuuluneet, että taakse päin kallistunut kohtu voi vaikuttaa siihen. Muuten ei ole ollut mitään erityistä.

Vierailija
4/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole vaikuttanut kolmessa raskaudessa muuten, kuin sen, ettei vatsa kasva kauhean isoksi.

Vierailija
5/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten edellä on kerrottu

lisäksi muistan tulleen mainituksi että voi olla raskaaksi tulemista hankaloittava ominaisuus.

Mulla ei tosin väite ole ainakaan pitänyt paikkaansa.

Vierailija
6/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin loppuraskaudessa huomasi hyvin, että taaksepäin kallistunut kohtu ei kasvattanut vatsaa kauhean suureksi. Vai johtuuko jostain muusta? Mulla sellainen kohtu kuitenkin ja kaikissa kolmessa raskaudessa masu ollut aika pieni.

Vierailija
7/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle sanottiin aikoinaan turussa medisonarissa missä todettiin tämä "ominaisuus", että kohtu asettuu oikeaan asentoon yleensä keskiraskauteen mennessä.. Mulla on raskautuminen ollut aina helppoa, kaikki 5 raskautta ovat alkaneet helposti. kierukan paikoilleen laitto on ollut hieman hankalampaa..

Vierailija
8/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta synnyttänyt ja pienehköt mahat ollu molemmilta.

Vierailija
9/9 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohdunsuukin "takavasemmalla" niin, että sitä eivät meinanneet kätilöt ekassa synnytyksessä löytää. Eivätkä sittemmin papa-kokeiden ottajat. Osaan jo itse ohjata, että se on siellä takana vasemmalla ;-)...

Ei ole vaikuttanut raskauksiin (5) mitenkään. Minulla tosin ei myöskään mahan kokoon, ihan on mittava maha ollut osassa raskauksistani.