Olen yhtäkkiä alkanut himoitsemaan kaikkia!
No, jos nyt ei ihan kaikkia, mutta kun katson jotain TV-sarjoja, niin mietin lähes jokaisen hyvännäköisen miehen kohdalla, että minkälaista seksi hänen kanssaan olisi. Olen alkanut miettimään erästä hyvää miespuolista ystävääni vuosien takaa myös seksi-mielessä ja jopa joitain mieheni kavereita!!
Mitä ihmettä tämä nyt on, onko minuun iskenyt jokin kevätkiima? :D Ärsyttävää, kun himottaisi koko ajan, siis ihan tuo oma mieskin, ja hän nyt ei ihan joka päivä ole kuitenkaan sillä tuulella, ainakaan montaa kertaa päivässä, niinkuin minä olisin. Tämä häiritsee elämistä aikalailla... Olen siis aina ennekin ollut hyvin seksuaalinen ja aktiivinen sängyssä, mutta en nyt ihan tässä mittakaavassa.. Kokemuksia?
Kommentit (6)
kun eilen mietin salaa miestäni jonkun toisen naisen kanssa (ei kukaan tietty) harrastamassa seksiä ja SEKIN kiihotti ihan älyttömästi, vaikka tuohan olisi pahin painajainen...
On kestänyt tämä jo muutaman viikon, että ei kai ovulaatiosta voi olla kyse.
Ap
Nyt on taas helpottanut, mutta ajoittain tuo olo on hyvin voimakas ja seksi pyörii mielessä koko ajan! Ja todellakin katson jokaista vastaantulijaa sillä silmällä ja saatan esim. töissä fantasioida useista eri miehistä yhden päivän aikana.
Minulla tähän oloon ei vaikuta se, kuinka paljon tai vähän harrastan seksiä oman mieheni kanssa tai miten meillä muuten parisuhteessa menee.
Mitäpä tästä paineita ottamaan. Seksuaalinen halu on luonnollinen asia ja se (selvästikin) vaihtelee elämänvaiheesta toiseen. Oleellista näin varattuna on, ettei rupea sähläämään mitään, vaan pitää ajatukset ajatuksina.
mahtavatkohan ihmetellä mitä ämmä kyttää ;)