Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tuomola (Tykkä) ei halua

Vierailija
08.04.2009 |

lapsia! Luulen että syynä kropan "pilalle meno" tai lihominen. On niin tarkka painostaan ja ulkonäöstään. Vanhempana voi kaduttaa

Miten joillekin raha, ura ja ulkonäkö lapsia tärkeämpi?

On monia esimerkkejä upeista naisista, joiden kropasta ei huomaa synnyttäneensä lapsia

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häntä tunne, eikä asia mulle kuulu sinänsä. Mutta hän kyllä antaa itsestään kontrollifriikin kuvan, joten voisin kuvitella, että raskausajan tuomat muutokset olisivat kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

please......

Vierailija
4/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan halua lapsia, ja parempi silloin heidän olla tekemättä niitä koska "kaikki tekevät".

Vierailija
5/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikohan ne rakentaa talon, jossa 800 m2? Luulisi, etta on vahan iso kahdelle ihmiselle. =)

Mutta ihan ok, jos joku ei halua lapsia. Hyva, ettei vakisin tee ja sitten kadu.

Vierailija
6/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel on varmaan kuntosalit ja uima-altaat ja mitä vielä..

mut lapsettomuus on jokaisen oma päätös, ja jos se vanhana kaduttaa, niin omahan on sekin asia!

Vierailija
7/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ikinä tuota tajunnut, että ajatellaan, että lastensaanti jotenkin pilaa kropan. Mulla kävi päinvastoin, mulla oli raskauksien jälkeen paras kroppa ikinä! Jalat kapeni puolella, kaikki ylimääräinen "lapsenpyöreys" suli pois. Ennen lapsia olin 166/57 ja lasten jälkeen 166/53. Ja ikää jo yli 30!

Vierailija
8/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syitä voi olla miljoona.

Vierailija
9/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallin hommiin. 30 täyttänyt. Mitä sen jälkeen?

Vierailija
10/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri tekee uraa ja on jo yli 30v. On ilmoittanut ettei halua omia lapsia. Hänellä ja miehellänsä on 8 kummilasta. Ovat lapsi rakkaita. Mutta omia eivät halua.

Vierailija
11/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

mä en ole ikinä tuota tajunnut, että ajatellaan, että lastensaanti jotenkin pilaa kropan. Mulla kävi päinvastoin, mulla oli raskauksien jälkeen paras kroppa ikinä! Jalat kapeni puolella, kaikki ylimääräinen "lapsenpyöreys" suli pois. Ennen lapsia olin 166/57 ja lasten jälkeen 166/53. Ja ikää jo yli 30!

kun useimmilla alkaa tissit roikkua ja mahaan jää ylimääräinen nahkapussi ja alapääkin on pilalla.

Vierailija
12/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaa raskausaikana rasvata masua, pitää kosteana, ei päästä itseään lihomaan kuin 10-max15 kg raskausaikana ja alapään saa kondikseen jumpalla

Vierailija
13/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnolla, raha kaikista tärkeintä

Vierailija
14/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on 40-vuotias, ei ikinä halunnut omia lapsia. Entisen aviomiehen kautta sai poikapuolen joka ei tosin asunut heillä. On sanonut että ei tykkää lapsista, mun mielestä se osaa kuitenkin ihan hyvin suhtautua lapsiin, ei hauku ikinä kenenkään lapsia, on lapsille ystävällinen jne.

Karitasta sen verran että, mä olen myös aina pitänyt sitä jotenkin kontrollifriikkinä ja siinä naisessa on jotain joka ärsyttää mua, en oikein tiedä mikä. Kaunis nainen se on mutta ei mun mielestä niin kaunis kuin hehkutetaan. Ihanat hiukset, ne mä huolisin itselleni :)

Vierailija
15/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pääs kiinni asioista, joista et mitään tiedä.

"Mä luulen..." Voi taivas.

Vierailija
16/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan ole ikinä tykännyt lapsista, eikä miehenikään. Kun mentiin naimisiin niin pidettiin lähes varmana ettei hankita lapsia. Mieli sitten vuosien saatossa muuttui, jotenkin halusi vaan muutosta elämään, ja sitten hankittiin pari lasta. Mutta se oli ihan sellainen järkiperäinen juttu, ei meillä mitään vauvakuumetta silloinkaan ollut. Mutta onneksi nuo hankittiin, vaikea olisi kuvitella elämää ilman heitä, rakastetaan kyllä niin paljon heitä kuin rakastaa voi. Mutta, silti en lapsista vieläkään tykkään noin yleisesti.

Vierailija
17/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen ennen lapsia. ja kyllä kärsin lapsettomuudesta ja se oli kova pala.

kun udeltiin vastasin aina että olemme erittäin tyytyväisiä juuri näin. moni tulkitsi sen lapsivastaisuudeksi, mutta hyvä niin, sillä en halunnut paljastaa kipeää paikkaa.

Vierailija
18/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä viehättää. Just viime lauantaina näin hänet isossa omenassa ja oikein katsomalla katsoin, että olisin sen "kauneuden" tajunnut minäkin. Mutta ei, en tajunnut.

Vierailija
19/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset (muut naiset) katsovat oikeudekseen arvostella toisten päätöksiä lapsista tai lapsettomuudesta. Tykkä on julkkis, joten arvostelua toki syntyy, mutta yleensä ottaen on raivostuttavaa, että naista, naisen päätöksiä ja valintoja voidaan ihan avoimesti, asioista mitään tietämättä, arvioida - yleensä vielä negatiiviseen sävyyn.

Hävetkää juntit.

Vierailija
20/33 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu lapsia mutteivät saa ja jokku eivät haluu lapsia vaikka saisivatkin....ei lapset oo se mualiman tärkein asia, varsinkaan nykyään ko o liikkellää kaiken mailman pedofiilejä jotta näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi