Lapsi joutuu päivystävään päiväkotiin koska etäisä lomailee mieluummin kuin hoitaa lasta
Päiväkodit suljettaan kesällä ennekuin minulla ehtii loma alkamaan. Etäisällä olisi lomaa, mutta hän lähtee mieluummin Tallinnaan kesälomareissulle kuin hoitaa lastamme.
Holtittoman isän mukaan en lasta Viroon anna, kotipaikkakunnalla lapsi saattaisi ehkä selvitä isän hoivissa hengissäkin ne päivät, jotka olen töissä kesällä.
Tietty harmittaa viedä lasta päivystävään päiväkotiin, mutta ehkä se on lapsen kannalta turvallisin ratkaisu kun isän hoiviinkaan ei uskalla lasta jättää
Kommentit (45)
perusteella en yhteistä lastamme isälle hoitoon anna. Tosi holtitonta menoa eivätkä lapset olisi enää edes hengissä ellei miehen äiti olisi pitänyt hommaa kasassa.
tuon holtittoman menon? Ja miksi ihmeessä vielä "hengaat" hänen kanssaan.....
perusteella en yhteistä lastamme isälle hoitoon anna. Tosi holtitonta menoa eivätkä lapset olisi enää edes hengissä ellei miehen äiti olisi pitänyt hommaa kasassa.
ja en antaisi lasta isälle ollenkaan jos hän ei sitä itse vaatisi. Meillä on yhteishuolto enkä allekirjoita lapseni passihakemusta eli isä ei voi häntä viedä pois maasta ilman minun lupaani.
Ja hengaan ukon kanssa, koska haluan lapselleni täyssisaruksen, sen jälkeen isukki on tehtävänsä suorittanut
Antaisin lapsen mukaan koska on menossa lastensa kanssa retkelle ei ryyppyreissulle.
Olet ilmeisen katkera erostanne. Et sitten osannutkaan pitää kenties petoksen kautta alkanutta suhdettasi.
Olet mustasukkainen edellisen suhteen lapsille. Olet varsinainen myrkkylisko.
Opettele luottamaan lapsen isään, hän on yhtälailla lapsen vanhempi niin kuin sinäkin.
kuin että olet TODELLA ITSEKÄS!! Märiset et isästä ei ole mihinkään, mut kuitenki se sulle pano kaveriksi kelpaa...
Mustasukkainen ja itsekäs!! En mäkään peruis isompien lasten kans jo sovittua ulkomaan matkaa ex-vaimon kitinän takia..
Jos sun ajatus perheenperustuksesta on tuo mitä kirjoitat- niin sehän on ylipäätään aika tasapainoton ja vaikea tilanne lapsen kannalta. Eiköhän se ole aika pieni epävarmuustekijä se päiväkoti tuossa yhtälössä.
Mä veikkaan että olet pettynyt unelmiisi ja katkera- kannattais hakea apua ja selvittää asiansa- niin voit itse nauttia elämästäsi ja olet myös parempi äiti.
ja en antaisi lasta isälle ollenkaan jos hän ei sitä itse vaatisi. Meillä on yhteishuolto enkä allekirjoita lapseni passihakemusta eli isä ei voi häntä viedä pois maasta ilman minun lupaani.
Ja hengaan ukon kanssa, koska haluan lapselleni täyssisaruksen, sen jälkeen isukki on tehtävänsä suorittanut
ja mitä tulee miehen vanhempiin lapsiin, he ovat jo teinejä ja osaavat itsestään huolehtia, toisin kun minun 3-vuotias lapseni.
Ja miksi vaihtaa vuosien vakipanoa kun mies kerran on itse kiinnostunut?
Jos etsisin uutta miestä baareista ja nettitreffeiltä, niin siitähän lapseni vasta kärsisikin kun ukot vaihtuisivat kuin sukat ja perhepedissä on vähän hankala nettitreffikumppanin kanssa mitään puuhailla kun lapsi nukkuu samassa sängyssä. Lapsen isän kanssa on ihan luontevaa puuhastella vaikka lapsi nukkuisikin samassa sängyssä.
Luulin että tällaiset ressukkaperheet syntyvät vahingossa. Ressukkaperhe: isillä tai äideillä lapsia useiden kumppanien kanssa, ei kykyä vanhemmuuteen, niin kova läheisriippuvuus ettei osata olla yksin vaan pakko olla huononkin kumppanin kanssa mieluummin...
Mutta näköjään joku haluaa sellaisen TAHALLAAN! Minusta olisi ehdottomasti parempi vaihtoehto että jos miehen kanssa välit on noin omituiset, lopetat "vakipanosuhteen" ja alat elää omaa elämääsi... ehkä joskus myöhemmin tapaat jonkun miehen ihan omalla painollaan, mutta tärkeintä on että osaat siihen asti kantaa vastuun asioistasi YKSIN! Täyssisar ei varmasti tilannettanne pelasta, pahentaa vaan... Ei tarvitsisi jurputtaa miehen tavasta hoitaa asioita, kun selvästikään et häntä arvosta isänä lainkaan.
ja mitä tulee miehen vanhempiin lapsiin, he ovat jo teinejä ja osaavat itsestään huolehtia, toisin kun minun 3-vuotias lapseni.
Ja miksi vaihtaa vuosien vakipanoa kun mies kerran on itse kiinnostunut?
Jos etsisin uutta miestä baareista ja nettitreffeiltä, niin siitähän lapseni vasta kärsisikin kun ukot vaihtuisivat kuin sukat ja perhepedissä on vähän hankala nettitreffikumppanin kanssa mitään puuhailla kun lapsi nukkuu samassa sängyssä. Lapsen isän kanssa on ihan luontevaa puuhastella vaikka lapsi nukkuisikin samassa sängyssä.
varsinkaan lasten pahaa oloa ja ongelmia. Oikein Vuoden Äiti.
ja vähemmän riskejä saada sukupuolitauti kun tekee lapset vakipanon kanssa. Ja hedelmöityshoidotkin ovat jo melko hintavia, että halvemmaksi tulee sietää miestä vähän aikaa.
Ukkoa en koskaan ota vaivoikseni pysyvästi
ja vähemmän riskejä saada sukupuolitauti kun tekee lapset vakipanon kanssa. Ja hedelmöityshoidotkin ovat jo melko hintavia, että halvemmaksi tulee sietää miestä vähän aikaa.
Ukkoa en koskaan ota vaivoikseni pysyvästi
jos noin huono miehen kanssa lapsia teet, niin sitten pitäisi hyväksyä että olet lapsistasi vastuussa yksin, isän "hoitoapuun" ei todellakaan kannata luottaa. järjestä siis päiväkoti- ja muut asiat ihan omin neuvoin, turha täällä kitistä ettei isä hoida.
Toivottavasti tuo mies oppii käyttämään kondomia tai hankkii vasektomian...
ja kun lapsi oppii pärjäämään omillaan, selviää ehkä isän seurassa hengissä ulkonakin
ja kun lapsi oppii pärjäämään omillaan, selviää ehkä isän seurassa hengissä ulkonakin
selviääköhän järjissään sinun kanssasi.
turvaistuinta. Eikä järkeen vaikuta vaikka hörppää isin komerosta moottoriöljyä tai pesuainetta
turvaistuinta. Eikä järkeen vaikuta vaikka hörppää isin komerosta moottoriöljyä tai pesuainetta
ja tekee sinusta negatiivisen kuvan kun et ex-vaimon lapsia hyväksyä! Onnea vaan oikeudenkäyntiin :o)