Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rsfu.n raskaustestin ns.viivanpaikka?

Vierailija
08.04.2009 |

Kyselisin nyt teidän kokemuksiakin.

Eli tein eilen illalla kyseisen testin ja siihen tuli todella haalea viiva,siis niin vaalea että pitää oikein tarkkaan katsoa että se näkyy,mutta kyllä se siinä on (ja ihan siinä testialueella)

Googlella hain keskusteluja ja siellä olikin paljon keskustelua kyseisestä testistä. Toiset oli sitä mieltä ,että tuollainen vaalea viivanpaikka tässä testissä on mahdollinen vaikka ei olisi raskaana.

Mitkä teidän kokemukset kyseisestä testistä on?

kp on nyt 41-25-35, kierto minulla on hyvin epäsäännöllinen mutta viimeiset vajaa pari vuotta on menyt tuolla kierrolla, joskus vuosia sitten kierron pituus ollut jopa yli 50 (tosi harvoin).

(Apteekkiin pääsen noin parin tunnin päästä hakemaan uuden testin.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain näkymään tuolla testillä viivanpaikan.. "harmaa" viiva tai oikeastaan väritön, joka kuitenkin erottui selvästi, vaikka ei oikein tarkasti olisi tihrustanutkaan. Itsekin lueskelin toisten kokemuksia täältä.. Sydän pamppaili ja olin onnesta sekaisin, kun tosiaan luulin olevani raskaana. En ollut aiemmin kuullutkaan tuollaisesta "viivanpaikasta".

En siis ollut raskaana enkä enää ostanut noita testejä. Sen jälkeen olen tilannut mammaksilta testit ja ne ovatkin olleet luotettavia.. ei ainakaan mulla näy niissä mitään ylimääräisiä viivoja.

Toivon, että sulla tuo viiva on haamu :)

Vierailija
2/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivanpaikka keskusteluja. Jokaisessa testissähän on joku paikka mihin se viiva tulee, jos tulee=raskaus! Se voi myös tulla testi kastuu liikaa, esim. vain yksi testaus/testi. Jotkut kastavat testin toisenkin kerran pissaan (niinkuin täältä joskus saattaa lukea), joten se "kastuu" liikaa ja viiva saattaa kuultaa läpi, vaikkei olisikaan raskaana.

Ei kokemusta kys. testistä, mutta kehotan, että testaat n. kolmen päivän päästä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivanpaikasta en tiedä, mutta minusta sun kannattaisi mennä neuvolaan tekemään testi!

Jos lähteminen tuntuu hassulta näin äkkiseltään niin kaiva raskausneuvolasi puhelinnumero ja soita sinne tänään ja kysy onnistuuko jos menet huomenna aamulla sinne testattavaksi.

Itsellä oli toisesta lapsesta kyseisellä testillä haalea viiva (siis tosi haalea) ja menin ottamaan sinne testin joka oli positiivinen.

Minusta sun kannattaa testauttaa neuvolassa, eikä ostaa jatkuvasti omia. Tai odota mieluiten sen uuden testin kanssa muutama päivä ja pissaa aamulla.

Vierailija
4/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tästä raskaudesta sain apteekista ostetusta testistä tosi haalean viivan, ja k 29 (mulla kierto 26 pvää).En sit uskonut testiä itsekään eikä mieskään oikein,joten tein seuraavana aamuna uuden testin netistä tilaamallani halpis-testillä (vastaava tikku ku rfsu) ni oli jo vahva viiva.Eli tee uusi testi.Mut onnittelen sua silti jo nyt!!

Vierailija
5/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein sen vääri, pidin virtsassa liian kauan ja näytti juuri tuota samaa kuin ap:lla.

Tein seuraavana aamuna pakkauksen toisen testin, ihan tarkasti ohjeiden mukaan ja kyllä, positiivinen oli.

Viikkoa aikaisemmin olin tehnyt kaksi testiä, molemmat negaa(epäsäännöllinen kierto)

kyllä ne toimii ja tuttavanikin samaa sanoneet, jos sen tekee oikein, eikä liian aikaisin

Vierailija
6/6 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kauan sitä tikkua siinä virtsassa, jos se kerran voi tähän vaikuttaa.

Lasta ei olla kyllä yritetty, ja kondomi ollut ehkäisynä. En edes muista ollaanko tässä kierrossa oltu yhtään kertaa ilman. (joskus ollaan ns.varmoina päivinä oltu). Menkat siis viimeksi alkaneet 26.2.

Uskomattomalta tuntuisi raskaus siksikin,että meillä molempia lapsia "tehty" n.2v. Ja aika monta testiä olen tuona aikana kerennyt tehdä :D (ilman mitään haaleita viivoja).

Tämän testin sain kaverilta kun sillä oli ylimääräinen,aikaisemmin en tätä merkkiä ole käyttänyt.

Viikon ajan 20.3-26.3 minulla oli todella vähäistä ruskeaa vuotoa, vuoto oli nin vähäistä etten tarvinnut edes pikkuhousun suojaa, vaan sen huomasi pyyhkiessä. Ja yhtenä päivän tuli yksi tippa ihan kirkasta verta.

Mutta pakko mun on se uusi testi tänää tehdä en mä millää pysty odottamann aamuun saatikka paria päivää :).Joten jos tästä lähtisin sinne apteekkiin kohta puolin.

-ap