Mitä ihmettä!!
Kun tätä palstaa lukee niin jotenkin tuntuu että minusta ei olisi synnyttäneenä naisena enää mihinkään seksiasioissa. Kroppa rupsahtanut ja värkki synnytyksessä venynyt.
Mutta olen sitten ilmeisesti saanut sen jopa epäuskottavan lottovoiton, kun olen löytänyt upean, täyspäisen, urheilullisen miehen joka on korviaan myöten rakastunut minuun (jo melkein vuoden). Kehuu kauniiksi, haluaa paljon seksiä ja kertoo miten hyvältä tunnun (jopa se synnyttänyt värkkini) ja kuinka paljon hän seksistä nauttii kanssani. Sanoo myös ettei ole koskaan rakastanut ketään näin paljon (saatan jopa uskoa kun ei turhia yleensä haastele..). Hänellä itsellään ei ole lapsia.
Ja appropo - hänellä on melkoisen monesta naisesta kokemusta - siis sängyssä. Ja enimmäkseen (ellei jopa kaikki) ei-synnyttäneistä joiden kroppa on kukoistava ja tavara venymätön ja tiukka. Ja silti olen tainnut vetää pidemmän korren...
Joten mitä ihmettä. Kelpasin vielä tällaisenakin. Melko yllättävää - ainakin jos on uskomista tämän palstan karvaisiin kommentteihin synnyttäneistä naisista....
Kommentit (9)
Kukaan ei ole väittänyt, että kaikki synnyttäneet ovat väljiä, mutta osa todellakin on.
uusi kumppani (no jo parivuotinen), joka on minuun erittäin tyytyväisen oloinen seksuaalisesti, vaikka aiemmat kokemukset ainoastaan teini-ikäisiltä piukoilta tytöiltä.
Joskus mietin, että kaipaileekohan sellaista, mutta ilmeisesti ei.
anna kaipaukselle liikaa valtaa.
Joskus mietin, että kaipaileekohan sellaista, mutta ilmeisesti ei.
luin tämän jutun ja vastauksia..:) kukin ajattelee kestäkin mitä lystää.. ei se pillu siitä synnytyksestä löysty. Tai löystyy ja kyllä palautuukin. Mutta sen eteen pitää tehdäkkin jotain.. :) ite olen 24v. 2 lapsen äiti. Lasteni isä ainekin kehui että senkun paranin lasten synnytyksen myötä. (tiukkenin) Nykyinen mieheni sanoi myös että tunnun paremmalta kuin kukaan ikinä hänellä. Hänkin pääsääntöisesti kokenut ei synnyttäjiä... mutta jokaisella omat mielipiteensä. Mä ainenkin nauran tollaselle että pillu löystyy synnytyksestä väljäks...:D:D
on ihan se ja sama miltä ihminen näyttää.
Ja se venynyt värkki, heh, mä oon synnyttänyt neljä ja mua sanotaan tiukaksi, no makunsa kullakin...
on siis se, että mies ei oikeasti vättämättä edes huomaa synnyttäneen ja ei-synnyttäneen eroa. Nainenhan palautuu synnytyksestä kohtuullisen hyvin ihan ilman mitään jumppaakaan ja jos tekee treenejä eroa ei todellakaan huomaa. Muu on valetta. No en oo kyllä kokeillu jotain 10 lasta synnyttänyttä, että voihan sen eron jo sitten huomata. Ja jos yleensä eron huomaa, se on vaan positiivinen muutos. Synnyttämättömän naisen pillu on niin tiukka, että kaikki asennotkaan ei ole aina mahdollisia eikä voi edes täysillä panna kun naista voi sattua. Siitä kun pikkasen löystyy värkki, niin meno senkun paranee.
Synnyttänyt nainen on usein myös paljon estottomampi ja itsevarmempi kuin ei-synnyttänyt. Jotenkin se intohimo ja kiihko tuntuu naisella vaan lisääntyvän iän ja äitiyden myötä. Näin on näreet. Kuka hölmö näitä teinejä muka kaipaa? Kaunista katsoa, mutta muuten ei kiitos.
miäs 42 v
Ja sehän on kaikkien fysiikan lakien vastaista, että kudokset löystyisi venytyksestä. Päinvastoin. Kaikilla naisilla synnytys tiukentaa kudoksia. Senhän nyt sanoo järkikin. Esim. vatsanahka on paljon napakampi kun se on venynyt ensin kunnolla ja sitten kun se on siitä palautunut, niin silloin voi sanoa, että on litteä vatsa.
Synnyttämättömän naisen pillu on niin tiukka, että kaikki asennotkaan ei ole aina mahdollisia eikä voi edes täysillä panna kun naista voi sattua.
miäs 42 v
voi olla parempi, kun se on samanlainen kuin synnyttämättömän?
Eroa ei todellakaan huomaa, mutta ennen synnytystä on niin tiukka, että kaikki asennot ei onnistu? Mikä esim?
Ei jutuistasi ota selvää erkkikään. Olet aivan selvästi nainen.
Nainenhan palautuu synnytyksestä kohtuullisen hyvin ihan ilman mitään jumppaakaan ja jos tekee treenejä eroa ei todellakaan huomaa. Synnyttämättömän naisen pillu on niin tiukka, että kaikki asennotkaan ei ole aina mahdollisia eikä voi edes täysillä panna kun naista voi sattua. Siitä kun pikkasen löystyy värkki, niin meno senkun paranee.