Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette miehenne kanssa arki-iltaisin lasten mentyä nukkumaan?

Vierailija
07.04.2009 |

Mua on ruvennu tympimään meidän illat, koska mies tekee vaan töitä ja mä teen kotityöt ja siihen päälle sitten omia töitäni. Miestä ei kiinnosta tai hänellä ei ole aikaa tehdä mitään kanssani. Mä voisin hyvin jättää omia töitäni vähemmälle, mutta koska mies vaan tekee töitään, oon sitten mäkin päätynyt tietokoneen näpyttämiseen. Oon yrittäny puhua tästä mutta tuloksetta.. Onko muittenkin arki-illat samanlaisia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin istuu kyllä koneellaan ja esim pelaa (mies) tai tuhlaa muuten aikaa (minä). Ei, en tykkää, mutta jos miehen pakottaa pois koneeltaan, niin hän vain vilkuilee koko ajan kelloa ja miettii, milloin kehtaa mennä takaisin...

Vierailija
2/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä saatetaan jutella päivästä tai muusta. nyt meni kyllä jo mies nukkumaan aikoja sitten, minä jäin tähän koneeseen taas kiinni. kohta menen viereen kuorsaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me löhötään sohvalla vierekkäin toistemme lähellä ja jutellaan tai katsellaan telkkua.

Vierailija
4/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän teinit menee samaan aikaan arkisin nukkumaan kun me vanhemmatkin. Viikonloppuisin valvovat myöhempäänkin.

Vierailija
5/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen koneella, toinen kattoo telkkaa. Mies tästä mulle huomauttelee, että jos mä en ois koneella, niin hänkään ei kattos telkkaa. Yleensä kyllä myös jossain vaiheessa istuskellaan vaan sohvalla ja jutellaan päivästä yms. Tai minä lueskelen ja mies koneella tai kattoo telkkaa.

Vierailija
6/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äsken otettiin punkkulasilliset, syötiin herkkuvoileivät ja peruna-raejuustosalaattia ja turistiin mukavia. Kivaa vaihtelua!

Vierailija
7/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffataan yhdessä, katsotaan filmejä tai harrastetaan seksiä.

Vierailija
8/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tehdä kotitöitä eikä muitakaan töitä enää sen jälkeen, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Käydään saunassa, katsellaan telkkua, ollaan netissä, jutellaan, harrastetaan seksiä, lueskellaan lehtiä. Ihan sellaista leppoista, tavallista yhdessäoloa.

Vierailija
9/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa kerrankin laittaa se tietokone ja tv kiinni - katsokaa mitä sitten tapahtuu, onko todella noin kuollutta? :)

Vierailija
10/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaan telkkaa, lueskellaan, surffaillaan. Sitten naidaan.

Vierailija
11/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa kun käydä suihkussa ja laittaa seuraavan päivän kamppeet valmiiksi. lapset ysiltä nukkumaan ja itse kympiltä että jaksaa ennen kuutta herätä.

Vierailija
12/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näprätään läppäreitä yhdessä tai erikseen, harrastetaan seksiä, viikonloppuisin juodaan viiniä.

Vierailija
13/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mennessä kun meidän lapset menee nukkumaan. Mies tekee mitä tekee jonnekin aamuyölle asti jos nyt sattuu olemaan kotona.

Vierailija
14/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu illasta. Joskus tehdään jotain erityistä iltapalaa, esim. lämppäreitä ja mutustellaan yhdessä, suunnitellaan jotain lomamatkaa tms. jos sellainen on tulossa. Joskus röhnötetään sohvalla ja katotaan telkkaria tai toinen on koneella ja toinen kattoo telkkaria. Joskus tehdään yhdessä kotitöitä. Ei siis mitään vakiota. Kumpikaan ei kuitenkaan tee "oikeita" töitä kotona eikä toisaalta eristäydy toisesta, samassa huoneessa ollaan ja toiselle saa jutella.

Vierailija
15/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jutellaan henkeviä.

Vierailija
16/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ollaan vuorotellen tietokoneella (toinen istuu vieressä ja jutellaan), luetaan tai katsotaan leffaa. Ja tietty harrastetaan seksiäkin ;) Joskus vaan istutaan ja jutellaan, tai pelataan jotain.

Vierailija
17/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina ollaan siis yhdessä, ei meillä ikinä niin mene, että toinen tekisi jotain muuta kuin toinen

Vierailija
18/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse touhuan lasten kanssa, teen kotitöitä, lueskelen, olen joskus tietokoneella. Vaihtelee mitä milloinkin. Jos on saunailta, niin siinä touhussa saan koko illan sujumaan lasten kanssa. Mies ei ole keskustelijatyyppiä eli eipä paljoakaan puhella. Eikä pidä siitä, jos katsoo jotain ohjelmaa, että häiritsen puheella. Joskus oli niin tarkkaa, etten saanut illalla edes imuroida kun mies oli kotona. Oli NIIN häiritsevää...

Vierailija
19/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa joskus harrastamaan sitä seksiäkin. Kaikenlaista yhdessäoloa. Ei meilläkään ole kone koskaan iltaisin auki, eikä enää tehdä kotitöitä lasten mentyä nukkumaan. Valot on jo sammutettu koko asunnosta ja ollaan muutenkin hissukseen.

Vierailija
20/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä ja mieheni.