Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta mitä anoppisi on tehnyt vuoksesi?

Vierailija
07.04.2009 |

Tai muuten vain asia joka on jäänyt mieleesi positiivisena. Ja ennenkaikkea anoppi on ajatellut juuri sinua niin tehdessään. Mulla vissiinki se että kämppä kiilsi kun tulin kolmosen kanssa laitokselta:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi myös pitää mun puolia jos tarve vaatii. Anoppi myös kohtelee mua tasavertaisena ja arvostaa mua. Voisiko enempää toivoa! Mutta mulla onkin maailman paras anoppi!

Vierailija
2/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi viime sunnuntaina oli ostanut mulle hulluilta päiviltä kiristämättömät silkkisukat, jos jalat alkaa raskauden edetessä turvota.. Voih. :) Minusta se oli tavattoman kauniisti tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi vaan appiukko. Muutama vuosi sitten kärsin välilevynpullistumasta ja hyvä kuin pääsin kävelemään. Lunta tuli aivan hirveästi, jotain metrin verran ja kun tulin kotiin vanhempieni luota, niin appiukko oli käynyt oma-alotteisesti tekemässä pihallamme lumityöt! Se oli todella mukavaa, sillä en olisi mitenkään pystynyt siirtämään sitä lumikinosta ovemme edestä!

Vierailija
4/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis noin kauneimmasta päästä...

Vierailija
5/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kunnioittaa mielipiteitäni, ei puutu taloudenhoitooni, ei lasten kasvatukseen. Pitää itse huolen, että on läsnäoleva mummi lapsen lapsille ja hoitaa tarvittaessa heitä.

Vierailija
6/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttanut paljon, antanut neuvoja (niin, välillä hyviäkin.. :)), laittanut ruokaa kun tulemme lapsilaumamme kanssa kylään, ymmärtänyt tätä lapsiperheen arkea, tilannut kotivinkki lehden, vahtinut lapsia.. jnejne,,,

Vierailija
7/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli hoitamaan esikoista ja talouttamme, kun olin viimeisilläni raskaana ja kuumeessa+korva- ja silmätulehduksessa ja kaamea räkäyskä. (Silloin vasta minulle valkeni, ettei oma äitini tule apuun vaikka olisi mikä tilanne ja oikeasti tarvitsisin/tarvitsisimme tukea. Anoppi tuli, kiitos hänelle siitä).

Siinäpä ne tärkeimmät taitaa ollakin.

Vierailija
8/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mm. järjestänyt meille kauniita juhlia, pitää lapsistamme, on kasvattanut minulle ihan kunnollisen aviomiehen ja on minulle oikein tärkeä. Toivottavasti voin itse antaa hänelle jotakin elämän varrella.

Vierailija
9/9 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuopus syntyi keskosena ja joutui olemaan useamman viikon sairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme