Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijoista totuuksia:

Vierailija
07.04.2009 |

Tupakoitsijoista totuuksia:

- epäsiistejä taloudenhoitajia (kukaan siisti ihminen ei tuota haisevaa paskaa ime)

- matalasti koulutettuja (tutkittu)

- keskitasoa alempia älykkyydeltään (kukaan älykäs ei syöpäkäärylettä ala imemään)

- pelkäävät erottua masssta (usein teini-iässä huonoitsetuntoisia ja leikkivät kovista->sätkä suussa luulevat olevansa cool)

- itsekurittomia vätyksiä (eivät pääse eroon kääryleestä vaikka haluaisivat)

- ryppyisiä

jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

t. tupakoitsija

Vierailija
2/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistys tuo lähinnä on, tai mielipide, ennakkoluulokin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistinvaraisesti todettu.

Vierailija
4/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistys tuo lähinnä on, tai mielipide, ennakkoluulokin

Vierailija
5/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sekin tutkittu, että tupakka on erittäin herkästi riippuvuutta aiheuttava tuote (verrattu jopa heroiiniin) eikä kyse silloin ole pelkästä itse kurista, jotta pääsisi siitä eroon.

Ap on varmaankin sitä mieltä, että alkoholisti tai jostain muusta aineesta fyysisesti riippuvainen ihminen voi lopettaa ihan tuosta vaan jos vain haluaa...vaikka tutkimukset muuta väittäisikin.

Eipä silti, tupakointi on todella tyhmää. Siitä olen täysin samaa mieltä. Riippuvuus vain tekee siitä eroon pääsemisen vaikeaksi. Aivot muistavat pitkään ja "takaumia" voi tulla vielä vuosien päästäkin jolloin helposti retkahtaa uudestaan sauhuttelemaan.

Vierailija
6/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Tupakoitsijoista totuuksia:

- epäsiistejä taloudenhoitajia (kukaan siisti ihminen ei tuota haisevaa paskaa ime)

vain tulepa katsomaan, ihan milloin vain. Pimeinkin nurkka kestää tutkimisen.

- matalasti koulutettuja (tutkittu) minä olen toki vain amk:n kasvatti, mutta tuo se olisi pitänyt sanoa edesmenneelle kummisedälleni, Oulun yliopiston historian emeritiusprofessorille (kuoli 76-vuotiaana)

- keskitasoa alempia älykkyydeltään (kukaan älykäs ei syöpäkäärylettä ala imemään)

Katso edellinen kohta.

- pelkäävät erottua masssta (usein teini-iässä huonoitsetuntoisia ja leikkivät kovista->sätkä suussa luulevat olevansa cool) joo voihan se olla, aloitin 18-vuotiaana.

- itsekurittomia vätyksiä (eivät pääse eroon kääryleestä vaikka haluaisivat)

ehkä

- ryppyisiä

saapi sitäkin tulla katsomaan. Hämmästyisit sitäkin.

jne.

[/quote]

Vierailija
7/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tupakoitsijoilla on KESKINMÄÄRIN alhaisempi koulutus. Älykkyydestä en osaa sanoa, koska tuota ei ole tutkittu varmaankaan.

Itse olen siisti, meillä ón puhas koti, olen akateemisesti koulutettu ja ainakin älykkyystesteissä pärjään aina tosi hyvin ns. akateemisella asteikolla, itsetunto aina ollut kohtuullisen hyvä. Itsekurissa on puutteita tässä asiassa ja kyllä, ryppyjä puskee huolestuttavaa tahtia.

t: ex-tupakoija, joka vasta 30+ -iässä sai lopetettua...

Vierailija
8/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lopettaa tupakoinnin, niin ihmisestä tulee kertaheitolla siisti taloudenhoitaja sekä keskitasoa älykkäämpi! Aika siistii, eiks vaa??

=)

Vierailija
9/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tupakoivat akat ovat nipottajia eikä niiltä saa suunvuoroa..

Vierailija
10/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tupakoivat akat ovat nipottajia eikä niiltä saa suunvuoroa..

Vierailija
11/11 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lopettaa tupakoinnin, niin ihmisestä tulee kertaheitolla siisti taloudenhoitaja sekä keskitasoa älykkäämpi! Aika siistii, eiks vaa??

=)