Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tasapainottaa leveää lantiota" jne...

Vierailija
07.04.2009 |

En ole koskaan tajunnut MIKSI X- tai A-vartaloisen pitää kaikkien naistenlehtien mukaan aina pukeutua niin, että peitellään leveää lantiota, muodokasta yläosaa tms.

En minä ainakaan HALUA tasapaksua vartaloa enkä luojanluoman kauniin naisellisen vartaloni näyttävän tasapaksulta.

Ymmärtääkö kaikki muut idean tuon "tasapaksuistamisen" takana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus ei ole tasapaksuistaa, vaan korostaa ns.parhaita puolia.

Jos siis koet ongelmaksi huomiota herättävän leveän lantion tai ylisuuret rinnat, niin annetaan vinkkejä että miten niistä voi ohjata huomion pois.

Jos olet tyytyväinen vartaloosi, ja osaat pukeutua sellaiseksi jolta haluat näyttää, niin älä lue naistenlehtien ohjeita. =)

Vierailija
2/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen kuvan että siinä leveässä lantiossa olisi jotain vikaa ja että se pitäisi naamioida pois. Miksi juuri se ei voisi olla se "paras puoli" jota korostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin lehdissä ei edes ole enää normaalivartalolle omia mallejaan, vaan ainoastaan ongelmavartaloille!

Vierailija
4/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän esim. pitkiä hameita, joista tulee merenneitomainen vaikutelma (lantiolta ja reisistä tiukka, levenee sääristä). Musta ne pukee mua hyvin. Samalla mun kapee vyötärö korostuu. Nuorena mä häpesin mun lantiota, kun sain siitä kommentteja, mutta olen jo vuosia ollut sinut sen kanssa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas käsitän sen niin että yritetään saada kroppa tasapainosemman näköiseksi, ei tasapaksuksi. Itselläni on pienestä koosta huolimatta muhkea takapuoli, verrattuna yläkroppaan. Ja todellakin tykkään korostaa sitä takapuolta, ainakin mieheni tykkää siitä. Mutta en samaan aikaan laita yläosaksi vaatetta joka pienentää olematonta ylävartaloani vielä entisestään (pienet rinnat, kapeat ja luisut hartiat) vaan koitan valita jonkun sellaisen yläosan joka tasapainottaisi sopivasti kokonaisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme