Parasta mahdollista?
Moikka!
Mulla on hyvä ystävä, joka on syntynyt ns. kultalusikka suussa. Hänelle kelpaa vain ja ainoastaan paras. Nyt hän on raskaana ja pyysi suosittelemaan lastenhoitovälineitä, rattaita yms.
Minä kun olen noissa tarvikepuolen asioissa ostanut laatua kyllä mutta aina tarjousten perässä... eli en oikein uskalla mennä kehumaan mitään "parhaaksi", kun en oikeasti ole ottanut asioista selkoa. Mitä sellaisia merkkejä voisin hänelle suositella, jotka olisi
- laadukkaita
- tyylikkäitä
- erinomaisia, jos ei "parhaita"
Linkkejä mielellään kans, jos vain tiedätte.... kiitos suunnattomasti!!
Kommentit (4)
En tiennyt tollaisia olevankaan... mut ei kyllä niitä minun kuukausipalkallani hankitakaan! :-/
siellä on kaikkea ihanaa, tyylikästä ja laadukasta vauvalle ja äidille... ne on ainakin olleet aina hyviä mitä sieltä olen ostanut.
Entä olisiko sellaisia sittereitä tms muuta, jota vois hänelle antaa babyshowerissa lahjaksi? Ihan en tuohon vaunusettiin lompakkoni kanssa taivu niin upea kuin onkin :)
olis vimpan päälle hienot menopelit!
http://www.webmarket.fi/index.php?page=2&c=140&id=142&flag=menu&pid=624…
Noita "tavallisia" Neo-rattaita olenkin jo bongaillut useita mutta hiilikuituista en ole vielä kellään nähnyt... ei ehkä ihan joka tytön lompakolle sopiva vaihtoehto :D