Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäväisemmät naiset!

Vierailija
07.04.2009 |

Voiko PMS-oireita olla jo yli viikko ennen kuukautisia?

Minulla on ollut vihlovaa alaselkäkipua ja väsymystä jo yli viikon. Ensiksi ajattelin, että kuukautiset ovat alkamassa, mutta eivät ne ainakaan vielä ole alkaneet. Tein jo raskaustestinkin eilen, koska viime raskauden alussa minulla oli juuri tällaisia oireita. Testi oli negatiivinen.

Eihän raskausoireita voi olla useampaa päivää ennen positiivista tulosta, eihän?

Ärsyttää tämä jomotus ja vihlonta ristiselässä... Oireita kp 19 lähtien, nyt kp 29, kierto 26-30 päivää. Mitä tämä oikein voisi olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama hormoni, jota raskaustesti mittaa. MUTTA ainakin itselläni testi on plussannut molemmissa raskauksissa vasta noin viikon kuluttua siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa - ja sitä ennen jo oli juuri sellaista alavatsan arkuutta, jota minulla normaalisti on kuukautisten ekoina päivinä.

Joten on se mahdollista. Tai sitten sinulla on flunssa tuloillaan, se aiheuttaa herkästi selän arkuutta ja väsymystä.

Vierailija
2/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin jo aivan varma plussasta. Mutta luulisi, että vahvat oireet=paljon raskaushormonia, mutta eipä sitä tiedä.

Ainakaan en kuvittele oireita, niin selkeitä ne ovat. Joko tosi pitkittyneitä PMS-oireita, joita minulla normaalisti kolme päivää, tai flunssa tulossa niin kuin ehdotit. Raskautta toivotaan, mutten jaksa uskoa siihen vaihtoehtona...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään virtsaamiskipuja, edes kirvelyä??? Ei kai aikuisella?

Vierailija
4/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirvelyä, ei jatkuvaa pissahätää, muttei oikeasti olekaan hätä, eikä muuta tällaista, jonka liittäisin itse tulehdukseen.

AP

Vierailija
5/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään virtsaamiskipuja, edes kirvelyä??? Ei kai aikuisella?

Itselläni ollut useita, joista en ole tiennyt mitään. Oireilleet vain alaselkäkivulla. ;/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän