Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 30.v äiti on ihan kamala näky! HYI!

Vierailija
07.04.2009 |

no ei vaiskaan luitpahan ainakin:D itekkin yli;D

nyt kun ollaan keskitytty toisten äitien vihaamiseen iän ja painon ym arvostelemiseen voitais tehä ketju missä sanot jotain missä toisen ikäinen kokoinen tai tapainen on hyvä.. ja missä sinä itse olet mokannut.. musta tekis ihan hyvää välillä kattoa kaikkien vähän peiliin.

aloitan. mä olen tämmönen laiheliini äiti ja musta en ole yhtään niin herttaisen äitin näköinen kuin vähän pyöreämpi olen luuviulu ja tahtomattani:( iältäni olen 37.v ja nuorempi voisi enemmän jaksaa leikkiä ja kokata kuin minä välillä.. olen huono laittamaan ruokaa ja usein pakko myöntää purkkiruuat on käytössä..ja olen kateellinen niille äideille jotyka jaksavat laittaa terveellistä itsetehtyä ruokaa.. käytän myös VAIN kertisvaippoja:(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jaksaisin ulkoilla enemmän jos olisin hoikempi ja jos olisin vanhempi(23) olisi mulla enemmän mammakavereita.

Vierailija
2/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se peili käteen ja arvostelemaan itseään. osaatte te muitakin mutta ette sitten itseänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika hyvä tyyppi ja hanskaan vaikeatkin asiat ;-D Eli noin kokonaisuudessaan olen ihan sinut itseni kanssa. Muttei kukaan ole täydellinen.

Tuppaan sanomaan ennen kuin ehdin kovin tarkkaan miettiä.... ja liikuntaa on viime aikoina tullut harrastettua ihan liian vähän. Kiloja ei ole tullut lisää, mutta tässä iässä olemassaolevatkin kilot tuppaavat kummasti valahtamaan jenkkakahvoiksi.

Eli siihen pitäisi panostaa. Ja pinnaa saisi olla enemmän, ettei niin herkästi ässähtäisi ja stressaisi kaikella.

Vierailija
4/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte kuntoilla ja pitää itsenne sutjakassa kunnossa ilman tekosyitä, ettei voi ku pieni lapsi tai lapset ja ei kerkee tai jaksa. Ja olen kateellinen teille, jotka teette terveelliset ruoat lapsille ja syötte itsekin terveellisesti. Olen kateellinen teille, jotka pidätte vielä miehennekin tyytyväisenä ja uskollisena.

Vierailija
5/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni se miehen uskollisuus. Muista aina, että pettäminen on aina pettäjän moraalin puutetta ja oma valinta.

Vaikka olisi kuinka tyytymätön parisuhteeseensa, ei tarvitse pettää. Voi yrittää tehdä jotain suhteen kohentamiseksi, voi erota ennen kuin alkaa etsiä uutta naista.

Joten jos miehesi pettää, ei se vika sinussa ole. MIEHESI tietenkin haluaa, että ajattelisit niin, mutta se on hänen itsepetostaan.

jaksatte kuntoilla ja pitää itsenne sutjakassa kunnossa ilman tekosyitä, ettei voi ku pieni lapsi tai lapset ja ei kerkee tai jaksa. Ja olen kateellinen teille, jotka teette terveelliset ruoat lapsille ja syötte itsekin terveellisesti. Olen kateellinen teille, jotka pidätte vielä miehennekin tyytyväisenä ja uskollisena.

Vierailija
6/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeitä omasta naiseudestamme ollaan sitten 20-, 30- tai 40-vee, yhdellä, kahdella, kolmella tai ilman lapsia. Pitäisi muistaa kunnioittaa toisiamme ja vetää yhtä köyttä. On tämä naiseus vaan niin ihanaa sekä nuorena, että vanhana. Nauttikaamme siitä kaikki ihanat "siskokullat":D

Vierailija
7/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa iässä on omat hyvät puolensa, sanoi 81-v. mummoni. Niin totta. Varmasti ;)

Vierailija
8/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaamme kaikki tuo teksti. siinä kaikille mietittävää. miksi arvostelemme ikien perusteella? itselleni ei tulisi mieleenkään arvostella vanhempaa äitiä. ollaan kaikki niitä äitejä muistatteko;)

hyvää äiteyttä kaikille

Vierailija
9/20 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoin tän esiin kun vähän vois muutakin harrastaa kun haukkuja;) ja onhan nyt kevät joten ollaan iloisia toistemmekin puolesta;)

Vierailija
10/20 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoisin vähän olisin paljon äitimäisempi enkä tällainen laiheliini:( painoineksi 17

ja sama syy ikään..varmasti sitä painoakin olisi enemmän jos olisin vaikka 35..

ja sekin, että mua on pari kertaa luultu 16-17.v mikä nyt ei sinänsä ole hirveän kivaa äitinä:D.25.v olen ja tosin niitä äitikavereitakin löytyisi enemmän..

hyvää kevättä olette ihania juuri sellaisina kuin olette.!

Vierailija
11/20 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sellaisia äitejä, jotka jaksavat päivästä toiseen puuhailla lastensa kanssa ja vieläpä nauttivat siitä. Viikonloppuisin, kun pitää pyykätä, siivota, tehdä ruokaa, puistoilla, leikkiä, lukea iltasatua, maalata/piirtää, luistella/käydä uimassa, niin täytyy sanoa, että olen poikki. Enkä oikeasti jaksa läheskään noita kaikki tehdä. Olen yrittänyt pitää arkipäivisin kiinni siitä, että tehdään edes jotain. Yleensä luen vähintään iltasadun, joskus myös piirrämme ja katsomme pikkukakkosen yhdessä. Niin ja syömme päivällisen yhdessä tietenkin. Pointti oli siis se, että taidan olla aika laiska äiti ja olen todella kateellinen niille äideille, jotka jaksavat ja vieläpä haluavat puuhailla kaikkea lastensa kanssa!

Mutta minä olen kuitenkin omalla tavallani paras äiti lapselleni, niinkuin tekin kaikki olette lapsillenne! Hyvä me äidit! :)

Vierailija
12/20 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tämmönen ketju.. mulla on vähän samaa ku ylemmällä eli kadehdin niitä jotka jaksavat lastensa kanssa temmeltää kun itse olen vähän laiska... ja jos olisin nuorempi niin varmaankin jaksaisinkin! Mutta olen ihan kelpo äiti minkä ikäisenä ja kuinka laiskana tahansa! Aivan niinkuin tekin!

Tulinpa oikeen hyvälle tuulelle. Kerrankin jotain muuta ku kaikki haukkuvat eri iästä koosta kasvatustyyleistä kokeasti omia virheitään näkemättä.. ihanaa kevättä kaiken kokoisille ikäisille ja tyylisille äideille olette parhaita äitejä kaiken kokoisina ikäisinä ja tyylisinä;)!!!

Vierailija
13/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina ihmetellyt, että miksi ihmeessä täytyy aina keskittyä etsimään toisista jotain huonoa ja haukkumisen arvoista... Miksi ei yhtä hyvin voisi käyttää sen saman energian siihen, että yrittäisi löytää toisista ja itsestään aina jotain hyvää sanottavaa!?! Äidit, tukekaa toisia äitejä! Mitä iloa siitä kukaan itselleen saa, että polkee toisia lokaan ja tarkoituksella pahoittaa mielen? Jokainen on omalla tavallaan se paras äiti juuri omille lapsilleen!!!

Vierailija
14/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan kanssa tollasta ei olla suseja toisillemme meininkiä. Tällä foorumilla kyllä yleensä menee aina haukkumiseen, joko/tai, musta/valko-meinikiin. Mun huono puoli on organisointi, töissäni osaan sen, mutta kotona olen ihan surkea! Ja en mm. ikinä kaupassa muista mitä persutuotteita pitää hankkia. Onneksi ukko on parempi näissä hommissa. Ja joo, huudan joskus muksuille ja en jaksa aina olla "iloinen ja onnellinen" äippä. Mut kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen itseeni ja sehän on tärkeää! Jos minulla hyvä olla, niin myös läheisillä.

Vierailija
15/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi enemmän pelata pelejä ja lukea iltasatuja jne. Mutta kun välillä on ihan puhki ja tekee mieli vaan maata sohvalla aivot narikassa. Tähän olen hiukan jo saanut muutosta, kun aloitin syömään rautatabletteja ja virtaakin on tullut lisää.

Aamuisin meinaa mennä hermo lasten kanssa hoitoon viedessä, kun homma venyy ja sit on koko päivän huono omatunto. Eli pinnaa pitää saada pidemmäksi!

Ja olen aika huono ystävä, kun pidän kavereihin niin vähän yhteyttä. Siinä on parantamista ja roimasti!

Vierailija
16/20 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset mutta ei luoja suonu:S mutta silti tyytyväinen että ylipäätään sain miljoonien hoitojen lopputuloksena pienokaiseni:) voisin vähän kyllä laihtua:)

Vierailija
17/20 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen patalaiska, en keksi lapselle tarpeeksi kehittävää tekemistä, käsken sen rakentaa leegotorneja tai katsomaan muumi-dvd:tä ja lahjon sen suklaarusinoilla hiljaiseksi. Jos olisin kotiäiti niin aivan varmasti olisin oikea kodinhengetär, nyt kaikki paukut palaa töissä.

Hyi minua.

Vierailija
18/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän suunnitellut meille iltatähteä, kunhan tuon 30 vuotta ohitan.

Aika näyttää miten käy, mutta olen joka tapauksessa aina äiti iästä viis.

Vierailija
19/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisaa tallaisia ketjuja...

Olisi mukavaa olla nuorempi, energisempi ja huolettomampi. Olen tyonarkomaani ja kuvittelen tyon olevan huomattavasti tarkeampaa kuin perheen. Olen turhan usein arahtanyt nukkumaanmenoaikaan lapsen hakiessa huomiota, etta "Ole hiljaa, en pysty keskittymaan". Ja sitten on huono omatunto. Valilla tekee mieli kirjautua sisaan hotelliin kannettavan tietokoneen kanssa ja jattaa puoliso hoitamaan lasta.

Kun sita tarkeinta eli aikaa ei ole, korvaan sen tavaralla ja herkuilla. Kuuntelin lapsen laulua eraana iltana iltakylvyssa (Jaakko-kullan savelella): "Sampanjatryffelit, syoty on, kaapissa on lisaa, syodaan pois". Ei muistanut miten shampoo lausutaan ja tama tuli ensimmaiseksi mieleen. Lapsi 3.5v osaa myos laittaa itse tietokoneen paalle jotta voi katsoa DVDta sunnuntaiaamuna kun vanhemmat eivat jaksa vaantaytya ylos sangysta ennen yhdeksaa. Sanoinko jo, etta haluaisin olla nuorempi ja energisempi? Haluaisin myos vaihtaa tavaran perheen kanssa vietettyyn aikaan!

En kesta tyhmyytta. Oikaisen karkevasti mielestani idiootteja kanssaihmisiani, erityisesti puolisoani. Itse en ole koskaan vaarassa tai jos olenkin, en myonna. Haluaisin olla joustavampi ja stressata vahemman!

Vierailija
20/20 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan rentoja äitejä, jotka säilyttää "itsensäkin" ja kadehdin hyvässä kunnossa fyysisesti olevia äitejä. Huumorintajuinen kasvattaja on ihana :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi