Pikaista vast: Kylpylähotelli - onko teillä ja lapsillanne ollut jotkut tossut altailla??
ELikäs meillä kaksi pientä lasta.. millaiset tossut olisi hyvä olla kylpylässä? Mistä muualta saa kuin urheilukaupoista?? Kiitos..
Kommentit (10)
Altailla ei käytetä tossuja hygieniasyistä.
Et varmaan sitä tarkoittanutkaan. Hotellihuoneesta pukuhuoneisiin voi kävellä omilla lipsuttimilla, tai millä tahansa. Siellä on myös parilla eurolla myynnissä kylpytossuja lapsille ja aikuisille, me on niitä käytetty.
Eikös ne ole tosi liukkaita ne lattiat? t. ap
Altailla ei käytetä tossuja hygieniasyistä.
olen myös nähnyt, että lapsilla sukat jalassa, pikkuisilla.
Ihan hyvä idea, märkänä ei luista, voi olla altaassakin, en sitten tiedä kuinka mukavalta tuntuu.
Mutta hei tätähän voi kokeilla itse suihkussa, sukat jalkaan ja suihkuun;)
Meidän lapsilla on crocksit, mutta ihan yhtä hyvin läy mistä tahansa halpahallista ostettavat muoviset rantasandaalit.
Lattiat ovat liukkaat ja niistä saa sienen helposti varpaanväliin. Muutenkin aika iljettävää mennä paljain jaloin lattioilla, joiden kosteudessa muhii ties mitä. Tossuilla on viisainta liikkua kaikkialla muualla paitsi tietysti siellä vedessä.
Jalkojen desinfiointisuihkuja kannattaa käyttää (jos sellainen paikassa on) niin että desinfioi ne jalassa olevat tossut siinä samalla.
sinne käytävän lokeroihin. Jos meinasi siitä jatkaa kengillä/tossuilla tai rattailla, piti jalkaan tai rattaiden renkaisiin laittaa ne sairaalassakin käytetyt siniset pussit päälle.
Ei niillä allassandaaleilla ulkona kävellä! Vain pesutiloissa ja allasalueella. Ne ovat siksi puhtaat, vähän kuin rattaiden renkaat joissa on pussit päällä ; )
esim. Caribiassa sinne lokeroihin tai sille alueelle, missä tuolit ja pöydät on. Altaille asti ei mennä tossuilla, koska sitten muut kompastelevat/liukastelevat niihin teidän tossuihinne.
niin ollaan huoneesta menty kylpylään kylpytakissa ja tossuissa. Hotellista yleensä saa molemmat aikuisille, mutta lapsille sopivaa kokoa ei ole. Niinpä olemme ottaneet lapsille omat kylpytakit ja jotkut tossut mukaan (esim crocsit toimii hyvin.)
Usein jätämme tossut suihkuhuoneeseen (emme siis kävele niillä altaalle asti) mutta toisten olen nähnyt jättävän tossujaan altaan vierellekin.