Mistä kannattaisi kysellä perhettä, joka tarvitsisi lasten huoneen huonekaluja?
Meillä uusittiin lastenhuoneen sisustus ja nyt olisi ylimääräisenä ihan hyviä ja ehjiä huonekaluja. Haluaisin antaa ne jollekin, joille niistä on iloa ja hyötyäkin. Olisiko jollakin ideoita, mistä lähtisin kyselemään tarvitsijaa?
Kommentit (6)
Sanot, että haluat lahjoittaa kalusteet niitä tarvitsevalle perheelle. Tietävät siellä varmaan jonkun vähempi osaisen.
minulla ainakin olisi tarvetta lasten sängylle..
Kannattaa laittaa vaikka neuvolan ilmoitustaululle lappu..
aikanaan perheneuvolaan keinuhevosen ja leluja. Sairaalan lasten osastollekin voisi tarjota, tulisi monen lapsen käyttöön!
Kyllähän mä nyt osaan kierrätyskeskukseen viedä tai laittaa ilmoituksen Keltaiseen pörssiin laittaa, mutta mä en halua antaa noita joillekin trokareille, vaan oikeasti sellaiseen perheeseen, jossa on niille tarvetta. Meillä on nyt rahallisesti hyvä tilanne, mutta aina ei ole näin ollut.
Häpeäisit!!!!!!!
Ihan ok vastauksia on tullut ..
Kysy seurakunnalta, sossusta voit myös kysyä - me olemme sossun kautta löytäneet perheen, jolle lahjoitamme pieneksi jääneet vaatteet / leluja ym.
Sitä kautta saimme perheen, joka todella tarvitsee tavaraa. Osa tavaroista menee sossun kautta myös muihin perheisiin. Viemme siis tavarat sossuun ja sieltä he toimittavat eteenpäin.
Kyllähän mä nyt osaan kierrätyskeskukseen viedä tai laittaa ilmoituksen Keltaiseen pörssiin laittaa, mutta mä en halua antaa noita joillekin trokareille, vaan oikeasti sellaiseen perheeseen, jossa on niille tarvetta. Meillä on nyt rahallisesti hyvä tilanne, mutta aina ei ole näin ollut.
Häpeäisit!!!!!!!
seurakunnalle, lähetysavulle, keltaiseen pörssiin ilmoitus, kaupan seinälle jne.
Luulisi nyt itselläkin raksuttavan jonkun verran, vai oliko tarkoitus elvistellä?