Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt itse Sibicortia intiimialueella, kirveleekö se?

Vierailija
07.04.2009 |

Käytin tyttöä lääkärissä kovan kutinan ja kirvelyn takia ko alueella ja lääkäri käski vain Sibicortia sivellä. Ja sen jälkeen tyttö huutaa kuin syötävä ja on vielä tuskaisemman oloinen.

Pissanäytekin pitäis saada tiristettyä ja vietyä labraan.. =0/ Ei oo kivvaa tänään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ulkoisille elimille kevyesti. Muutenkin kannattaisi se sibicort sekoittaa johonkin tavalliseen rasvaan lapsia rasvatessa.

Olisiko tytöllä pissatulehdus?

Vierailija
2/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi aikoinaan mun tyttärelle Pimafucortia ja se kyllä helpotti oireita eikä kirvellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pimppaan limakalvoille, mutta häpyhuuliin ja sit peräaukon ympärystään. Ja virtsanäyte (saatiin kuin saatiinkin vietyä) tarvitaan just vti:n löytymiseksi/ poissulkemiseksi.

Pimafucortia on mulla myös jääkaapissa, mutta edellisyönä kun soitin samasta asiasta keskussairaalaan neuvoja varten, niin sieltä hoitsu sanoi, ettei sitä kannata laittaa. Tiedä sitten... Särkylääkettä, antihistamiinia kutinaan ja kylmäpakkaus haaroihin, niillä selvittiin.

Nyt tyttö on taas ihan ok, mutta iltayöstä se sieluun sattuva ulina ja voivotus tietenkin taas alkaa.. Harmittaa, kun ei voi auttaa kunnolla. Huomenna sit tietää siitä virtsatulehduksesta enemmän.

ap