Kuin pian synnytyksen jälkeen on alkanut haluttaa?
Kommentit (17)
vuosihan siihen meni et ne palas. Luulin tosiaan ettei ne ikinä palaa.
eikä haluta vieläkään... Molempia imetin vuoden.
No vissiin siinä välissä ainakin kerran halutti kun kuopus sai alkunsa :)
Johtunee siitä, että oon yksinhuoltaja. Eli kun on puutteessa, ni tekee mieli. Aiempien lasten kanssa ei haluttanut näin nopeasti.
Ja esikoinen menee ensi syksynä neljännelle. Tosin sen verran on tullut aviollisia velvotteita hoidettua, että tälle on sisarus saatu hankittua.
Ja itseäni imurointi houkuttelee paljon enemmän kuin seksi. Siitä tulee sentään siistiä jälkeä...
Esikoisesta en muista. Alapää oli aika tohjona joten ihan heti ei ollut asia mielessä. Muutenkin poika oli vaativa vauva joten univaje vei halut aika totaalisesti (kyllä sitä seksiä silti joskus oli tavan vuoksi).
Kuopus syntyi helposti ja muistan että jo sairaalassa päivä synnytyksestä tuli Se mieleen. Käytännön toteutukseen meni kuitenkin pari viikkoa. Tyttö nukkui hyvin joten haluja pääsi hyvin toteuttamaankin. ;)
En ole huomannut imetyksen vaikuttavan seksihaluihin kohdallani. Molempia lapsia olen imettänyt pitkään. Tietenkin rintojen kuuluminen vauvalle ja maidon ruiskuaminen ovat hieman muuttaneet seksiä (aina rintsikat päällä ja miehellä imemiskielto rintoihin), mutta haluihin se ei ole vaikuttanut.
ennen jälkivuodon loppumista. Esikoisen jälkeen jopa odotettiin vuodon loppumista, ennen kun jatkettiin harjoituksia =)
palas heti synnytyssairaalassa synnytystä seuraavana päivänä ois panettanut ihan sairaasti!! Mutta eipä siellä sairaalassa viitsinyt alkaa mihinkään;) Mutta jännä juttu tosiaan, että heti oli halut pinnassa, tosin synnytyskin ihan helppo, eikä alapäässä pienintäkään haavaa.
No toteutukseen kesti viikko, mutta hyvältä tuntui ja ihanaa oli. Paikat herkkänä ja heti laukesi ja orgasmi ihan uskomatonta supistelua, mahtava tunne.
mut toteutusta odotellaan vieläkin kun alapää oli synnytyksen jäljiltä tohjona...nyt siis vajaa 7 viikkoa synnytyksestä..
Ja heti sanoin miehelle ja samana iltana hommiin! Eka kerta oli räpellystä, mutta seuraava yritys pari päivää myöhemmin oli yksi parhaita seksikertoja ikinä. Siis tosi kiihkeää.
Joten meillä meni hyvin lyhyt aika. Yleensä kai ihmisillä menee kauemmin.
palas heti synnytyssairaalassa synnytystä seuraavana päivänä ois panettanut ihan sairaasti!! Mutta eipä siellä sairaalassa viitsinyt alkaa mihinkään;) Mutta jännä juttu tosiaan, että heti oli halut pinnassa, tosin synnytyskin ihan helppo, eikä alapäässä pienintäkään haavaa.
No toteutukseen kesti viikko, mutta hyvältä tuntui ja ihanaa oli. Paikat herkkänä ja heti laukesi ja orgasmi ihan uskomatonta supistelua, mahtava tunne.
Mulla kaikkien kolmen kohdalla oli näin (n. viikko)! Ihanaa, ja se orgasmi tuntui jotenkin erilaiselta, rajähtävältä... No olihan se tosin "ekalla" kerralla vähän herkkä, mut silti aivan ihanaa. Nyt muksut jo 11, 8 ja 5 ja seksi on meillä yhä tosi tärkeetä.
jo tuntui sellasta kihelmöintiä alapäässä, että heti ois pitäny saada ja sitä kesti pitkäänkin:) Oisko se hormonimyrsky aiheuttanu sen älyttömän kovan halun ja kuumotuksen.
Tämä alkaa olla jo ongelma.. ei ihme kyllä mieskään ole kinuamassa, mutta tiedänhän minä, että ei siitä hyvä seuraa, jos ilman seksiä eletään. En tiedä missä vika.. vauva nukkuu jo täydet yöunet.. en ole sen takia väsynyt tai stressaantunut. Ei vaan tee mieli.
ja synnytyksestä on 15 vuotta....
mutta varsinaisesti yhdyntään asti uskallettiin vasta kolme viikkoa synnytyksestä, oli alapäässä sen verran tikkejä.
Toki aviolliset velvollisuuteni olen täyttänyt.
Imetän ja katkonaisesti nukun. Heti kun lapset ovat nukkumassa, haluan itse vain olla möllöttää tai menen myös nukkumaan.
Nimim. Vauva 10kk
Joo, ei suuremmin haluta kun univelkaakin on vaikka muille jakaa.