Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisittekö töistä pois, jos saisitte vuoden palkan ?

Vierailija
12.12.2008 |

Tälläistä vaihtoehtoa varmaan tuossa heti ensi vuoden alussa tullaan tarjoamaan; Itse kun eroaa niin antavat vuoden tilin läksiäislahjaksi.

Voi äkkipäätä kuulostaa houkuttelevalta, mutta mitä sitten vuoden päästä ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olisivat kuitenkin tarhassa ja koulussa. Ei minusta ole kotiäidiksi. Olen varmaan hullu, mutta pidän työstäni. Olen opettaja yläkoulussa.

Vierailija
2/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jäisi, katsoisin loppuun asti, olisiko irtisanominen laillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kunnan vakituinen työpaikka, joten en todellakaan lähtisi. Luultavasti en löytäisi mistään oman alan töitä, jos tuon työpaikan menettäisin, niitä ei vaan ole.

Vierailija
4/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun omalla alallani löytää erityisen hyvin töitä.

Jos työnsaanti mahdollisuudet olisivat huonot, niin lähtisin vain, jos ei muuta mahdollisuutta olisi.

Vierailija
5/11 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin. Aivan varmasti. Ei kai noin hyvää tarjousta huvikseen anneta? Varmaan tulee potkut ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa..?

Vierailija
6/11 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen datanomi ja luultavasti töitä löytyisi muualtakin saman tien.

Vierailija
7/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, potkut taitais tulla muutenki nii eikö ole kivempi jos saa sen vuoden palkan mukaan?

Voi, kun mullekin kävis noin, mulla ois kerranki aikaa nukkua ja siistiä koti ja ennenkaikkea olla sellainen äiti kuin haluaisin olla!

Vierailija
8/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää silloinkin vaihtoehdot: paljonko on irtisanomisaika (ja sen palkka) vs. itse irtisanoutuessaan vaikutukset työttömyysturvaan jne. Jos aloitat opiskelun, paketti varmaan hyvä.

Vierailija
9/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi eiköhän noin "paketit" ole otettava tai muuten tulee potkut... Eli nautit pari kk lomasta ja keräät voimia ja harrastat, rupeat sitten ajoissa etsimään uutta työtä. Näin meillä ollaan ajateltu tehdä kun vastaava (tosin hieman lyhyempi) tarjous ilmeisesti tulossa...

Vierailija
10/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eihän noissa yleensä vaihtoehtoja ole vaan lähdet tai sitten 95% lähdet potkujen kera ja normaalin irtisanomisajan puitteissa.

Tottakai uuden työn haku pitää aloittaa heti ja loppujen lopuksi aloitin uudessa työssä heti seuraavana maanantaina, kun perjantaina oli vanhassa työssä viimeinen päivä. Eli uutta putkeen suoraan ja tuosta summasta (veroja meni paljon) sitten tehtiin remonttia ja maksoin autolainan lopun pois.

Vierailija
11/11 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietysti jos irtisanottaisiin joka tapauksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme