Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan keväästä uusi ä-pakkaus jakoon? Mulla la 13.6., ehdinkö saada uuden

Vierailija
12.12.2008 |

pakkauksen vai tämän mikä nyt on jaossa? Kelan sivuilla oli maininta että jakavat tätä pakkausta kevääseen ja sitten tulee uusi jakoon :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että ehdit saada. oisko siinä toukokuussa vaihtunu nyt parin viime vuoden aikana ja kaks kuukautta ennen la:ta pitää tilata.

mä sain ensimmäisten joukossa kaks vuotta sitten uuden pakkauksen, la oli elokuussa, silloin todella venyi tuo

Vierailija
2/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain pakettia vasta huhtikuun alussa (ja sain sen huhtikuun lopussa). Toukokuun alusta oli uusi paketti jaossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ap

Vierailija
4/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos oikein tiuhaan syntyy alkuvuodesta vauvoja niin sitten voisi olla uusikin paketti jo jaossa. Epäilen tosin.

Etkä voi venyttää hakemista niin pitkään, että uuden varmasti saisit.

Itse venytin hakemista, la oli elokuun lopussa ja sain ensimmäisten joukossa uuden pakkauksen.

Vierailija
5/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2006 laskettu aika 1.8. Hain pakkauksen ihan viime tipassa että saisin uuden (ja sainkin). Pakkaus tuli niin myöhään että lapsi syntyi samana päivänä kun hain pakkauksen postista (lapsi syntyi rv36). Ennemmin olisin ottanut vanhan paketin jos olisin tajunnut että menee niin myöhään jos viimetipassa hakee.

Vierailija
6/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne vanhat loppuvat siinä loppukesästä.

Vierailija
7/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis vuonna 2004. Vaihtelee vuosittain. Hain pakkausta ihan viime tipassa, taisin jopa hakea sen äitiysrahan ensin ja pakkauksen myöhemmin eri lomakkeella.

Vierailija
8/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, uuteen on kuulemma tulossa ihana pinkki kantoliina. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi