Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv22 ja hiton likaiset kebabit :S

Vierailija
05.04.2009 |

söin sitten kebabin tänään, olin syönyt sen melkeen kokonaan kun huomasin salaatin/kurkun seassa muovia. Eli ei varmaan ollut kurkku pesty, leikattu suoraan muovista. Ja tod.näk. noi kebabi paikat ostaa halvinta kurkkua.. eli ulkomaalaista. Eli voiko listerian/tokson/jonkun pöpön saada siitä? Ärsyttää kun vauvan terveys voi olla vaarassa likaisen vihanneksen takia :( :( :( :(

syön tosi harvoin mitään herkkuja, niin tottakai nyt sit joku iski kun ajattelin piiiiitkästä aikaa herkutella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatetaan hydroponisesti Hollannissa tms, eli tuskinpa ainakaan toksoa saat. Noin yleensa ottaen kiertaisin kylla kebab-paikat raskaana (ja muutenkin) kaukaa, hygienia on mita on ja ravintoarvotkin...

mitä väliä ravintoarvoilla kun ap kirjoitti että todella harvoin syö herkkuja. pitääkö elämän aina olla musta-valkoista? ettei sais nauttia koskaan?

ja täällä ollaan monta kertaa sanottu että riittää kun noudattaa neuvolan antamaa listaa. eli mun mielestä kyseisen pizzerian/kebabpaikan syy eikä ap:n jos jotain tulee.

Ja ap, jos jotain tulee niin mene kertomaan ruokapaikan omistajalle kunniansa. kyllä suomessa kaikissa ruokapaikoissa pitää olla jonkinlainen taso! mä varmaan oksentaisin jos löytäisin muovia ruokani seasta

Vierailija
2/2 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatetaan hydroponisesti Hollannissa tms, eli tuskinpa ainakaan toksoa saat. Noin yleensa ottaen kiertaisin kylla kebab-paikat raskaana (ja muutenkin) kaukaa, hygienia on mita on ja ravintoarvotkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän